Skip to main content

Is er al een oplossing hiervoor?

wifi snel en sterk genoeg, netflix, amazon, disney, apple + allemaal probleemloos.…

maar kijken op iPad, iPhone of laptop geeft allemaal zelfde resultaat: even beeld en daarna zwart en geluid loopt door.

ipad pro, iphone 11 pro laatste iOS (14.1 nu)…

apparaten al herstart, app al opnieuw geïnstalleerd...

soms loop het wel….. ned123 beter… ziggo sport kanalen slecht.

wat is er aan de hand?

Uiteraard werkt alles wel via de tvontvangers aan de ‘normale’ tvs…

 

het is dus iets via het itv kanaal....


HI @BoudewijnA, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. We hebben hier meer signalen over ontvangen. Als je wel geluid, maar geen beeld hebt, dan lijkt het er op dat de internetverbinding op dat moment niet sterk genoeg is om zowel geluid als video af te spelen. Je kunt in dit geval het beste handmatig de beeldkwaliteit aanpassen. Dit kun je doen door in de iTV Online app naar ‘Profiel’ te gaan, hier te kiezen voor ‘Instellingen’ en vervolgens voor ‘Beeldkwaliteit’. Als je hier voor een lagere beeldkwaliteit kiest, zou je wel weer tv moeten kunnen kijken via de iTV Online app. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Hi @BoudewijnA, is het gelukt om de beeldkwaliteit aan te passen en heeft dit er voor gezorgd dat je weer tv kunt kijken via de iTV Online app? Ik hoor het graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer