Skip to main content

2 februari ivm verhuizing een nieuw abonnement afgesloten voor internet, interactieve TV, telefoon, op het oude adres had ik Ziggo, was ik hier maar bij gebleven.

Het abonnement zou 2 maart ingaan. Ik woon sinds 9 februari op het nieuwe adres, moet dus wachten tot 2 maart, ik heb verschillende keren gebeld of het niet eerder kon maar dat kon niet. Ik heb dus 3 weken geen tv en internet. Gelukkig word het 2 maart.

Ik heb van de KPN alleen maar de doos met de installatie spullen gehad, geen welkoms mail met een pincode voor de interactieve TV, na bellen geven ze toe dat ze dat ook niet hebben verzonden. Ik kan dus alleen maar mijn internet en telefoon gebruiken en nog steeds geen TV. De pincode resetten op de site lukt niet want mijn abonnement is nog niet verwerkt volgens de telefoniste die ik op deze dinsdag heb gebeld, ik moest maar wachten tot woensdag dan zou hij het wel doen.

Nou woensdag nog geen TV of pincode. Weer gebeld ze wisten het niet en konden mij niet helpen. Hierop heb ik een monteur gevraagd. Die kon pas de week erna op dinsdag. Na een hoop gebel en gemopper kon er opeens wel  een monteur komen voor de dag erna, dat is dan donderdag 4 maart.

Donderdag 4 maart komt de monteur en krijgt ook niets gedaan, geregeld. Hij wist het ook niet. Toen kwam ik op het idee voor een digitenne, zodat ik toch iets van tv zou hebben. Zo geregeld en ik kon tv kijken. De monteur gaat weg en sinds dien horen en zien wij niets meer van de KPN.

Vrijdag 12 maart doet opeen ook de digitenne het niet meer. Dus weer bellen met de KPN. Niemand kan mij helpen, ik  heb verschillende keren gebeld. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. De eerst doet de digitenne resetten en ik moet 1 uur wachten en dan zou hij het doen. Doet het niet na 1 uur, weer bellen. Nee mevrouw dat heeft mijn collega verkeerd gedaan. U moet 24 uur wachten voordat hij het weer doet. Hoe kan dit vraag ik, bij de monteur deed hij het in 1 minuut. Dus weer geen tv. Ik ben heel erg boos. Weer gebeld nee mevrouw u moet hem 1 uur op RTL4 laten staan dan doet hij de zenders zelf zoeken. Ik geloof dat ze hier aan sprookjes doen en denken dat ik gek ben. Ik leg de telefoon weer neer en bel weer heel erg boos.

Einde van de dag word ik gebeld door KPN met excuus hiervoor, deze excuus wil ik niet ik wil TV. Deze meneer Henri van de BACK-OFFICE zou me verder helpen. Hij stuurt weer een nieuw pakketje en deze zou zaterdags bezorgd worden, maar komt maandag pas aan. Dus een heel weekend zonder TV, dank je wel KPN. Dinsdag belt meneer Henri mij weer op of alles was goed gegaan. Ja ik heb weer digitenne maar nog steeds geen interacatieve TV. Meneer Henri wist het ook niet ik moest geduld hebben. En sindsdien is het weer stil aan de kant van de KPN.

Het is nu zaterdag 20 maart en ik heb nog steeds geen nieuw e-mailadres want mijn gegevens zijn nog niet verwerkt en nog steeds geen interactieve TV. Ik vind dit SCHANDALIG. Ze nemen mij niet serieus en ik moet het maar uitzoeken.  Wie weet hier raad voor, ik ben wanhopig en het spuugzat dat ik door de KPN niet gehoord word. Het liefst zou ik terug gaan naar Ziggo en dit uit het raam flikkeren. Misschien Kassa of Radar inschakelen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn…………….

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer  en klantnummerdan ziet webcare kpn wie je bent zodra je topic aan de beurt is, zo te lezen is dit een heel complexe zaak en het lijkt erop dat de verwerking van je abo is vastgelopen


Hoi Jimny

Dat mijn abonnement is vastgelopen dat was bij ons ook al bekend, maar ze laten het hierbij, ze lossen het niet op. 

Ik zal mijn profiel aanvullen, dank je wel.


Waarschijnlijk is dan de oplossing in deze dat men de aanvraag annuleert en dan opnieuw eenaanvraag  opstart ook komt het voor dat men een noodpakket naar de klanten wordt opgestuurd.


Hoi jimny. Ik heb aan Henry gevraagd of het niet beter was om een nieuwe aanvraag te doen. Henry vond dit niet nodig, Dus heb ik dat ook niet gedaan. Maar nu horen we dus niets meer.

 


Hallo @annie schrijen, welkom op het forum! Wat een gedoe allemaal, ik kan me voorstellen dat je dit nu wel eens opgelost wilt zien. Dank voor je gegevens, daarmee heb ik zojuist gekeken naar de status. Het is inderdaad vastgelopen op het tv deel. En specifiek het aanmaken van je tv account. Daarom heb je ook nog geen mails met pincode en dergelijke gekregen. Ik kan hier zelf niet direct iets aan doen. Dus ik heb dit uitgezet bij de afdeling die hier wel wat mee kan. Met de vraag of dit al bij hen in behandeling is (want ik zie een notitie die daarop lijkt te wijzen), en zo ja, wat dan de status is. En als het toch nog niet bij hen in behandeling is gegeven, dat ze het dan nu oppakken. Ik kom er bij je op terug zodra ik een update heb.


Ik heb zojuist een update gekregen op mijn e-mail van vorige week, @annie schrijen. Het probleem is inderdaad al in behandeling. Helaas is het een lastig probleem om op te lossen. We hopen deze week daarin een update te krijgen en dat die het dan ook oplost. Maar ik kan het helaas niet garanderen. Ik zie dat je eind vorige week ook nog weer contact hebt gehad, en dat je toen bent overeen gekomen om deze week het abonnement te annuleren. Ik kan me dat voorstellen. Dus als je dat wilt laten doorgaan dan is dat natuurlijk in orde. 

 

Toevoeging 2 april: ik zie dat je gisteren contact hebt gehad om de annulering inderdaad te laten uitvoeren. Jammer, maar begrijpelijk in deze situatie. Ik wens je veel plezier met je nieuwe provider :)


Dank je wel voor je bericht. Ik geloof niet meer in jullie sprookjes. Ziggo was binnen 3 dagen geregeld, wat jullie niet voor elkaar kregen in 2 maanden. Schandalig om mensen zo te bedonderen. 2 maanden ellende gehad met de kpn.