Skip to main content

Uhm?

 


 

 

 

admin: Topic op verzoek van ts gesloten

Inning via KPN kan alleen als je Interactieve TV van KPN hebt. Niet als je alleen internet hebt.

Maar waarom niet inning direct via Netflix?

Bij KPN heeft het alleen nut als je Hussel hebt met alléén Netflix. Dan heb je wat aan die € 5 korting. Anders met Film1, Fox Sports, of Spotify heb je sowieso die € 5 korting.

I.c.m. Alles in één of Internet + TV heeft inning via de KPN rekening helemaal geen nut / functie.

 


Bij KPN heeft het alleen nut als je Hussel hebt met alléén Netflix. Dan heb je wat aan die € 5 korting.

Krijg je in dat geval dan wel  €5,- entertainmentkorting?


@PeterG Euh, ja, bedankt Peter, maar ik ben hier niet nieuw en ook niet nieuw bij Netflix ;-) 

Jouw antwoord is niet op mijn abonnement van toepassing. Toch bedankt voor de moeite. 


Bij KPN heeft het alleen nut als je Hussel hebt met alléén Netflix. Dan heb je wat aan die € 5 korting.

Krijg je in dat geval dan wel  €5,- entertainmentkorting?


Jazeker, er is iets fout gegaan bij KPN. 

 


Maar even voor de duidelijkheid,

20-03 heb ik Netflix via Netflix weer actief gezet. De facturering stond nog goed via KPN.

Vandaag kreeg ik plots de legitieme e-mail van Netflix van de screenshot, dat er geen facturering via KPN kon plaatsvinden.

En uiteraard zit het hier financieel meer dan prima m.b.t. afboekingen, dus dat is uitgesloten.

*onder aanbod zenderpakketten, om op te abonneren in mijnkpn en decoder staat Netflix helemaal nergens tussen, ook niet onder geabonneerd. 


*onder aanbod zenderpakketten, om op te abonneren in mijnkpn en decoder staat Netflix helemaal nergens tussen, ook niet onder geabonneerd. .

Het is ook geen pakket wat KPN aanbiedt dus dit klopt volledig.

Een abonnement is nml altijd bij Netflix zelf ook al loopt de betaling via je KPN factuur. Netflix incasseert het maandbedrag van jouw abonnement bij hen dan ook bij KPN en KPN weer bij jouw.


*onder aanbod zenderpakketten, om op te abonneren in mijnkpn en decoder staat Netflix helemaal nergens tussen, ook niet onder geabonneerd. .

Het is ook geen pakket wat KPN aanbiedt dus dit klopt volledig.

Een abonnement is nml altijd bij Netflix zelf ook al loopt de betaling via je KPN factuur. Netflix incasseert het maandbedrag van jouw abonnement bij hen dan ook bij KPN en KPN weer bij jouw.


Peter, ik ben prima op de hoogte hoe het gaat en als je het niet erg vindt (en al vind je het wel erg 😉 ) wacht ik graag even op een moderator om dit na te kijken, want ik vermoed dat ik de enige niet ben en ga worden.


En zeker wel dat Netflix altijd onder zenderpakketten, online en via de ontvanger, stond om abonnementen af te sluiten net als andere zenderpakketten.

Ik heb al va het begin Netflix, via KPN en kon altijd kiezen om dit aan te zetten online, mijnkpn en via de decoder met de pincode. En opzeggen via Netflix zelf. 
 


En zeker wel dat Netflix altijd onder zenderpakketten, online en via de ontvanger, stond om abonnementen af te sluiten net als andere zenderpakketten.

Ik kan me niet heugen dat Netflix als zenderpakket getoond werd.

De pagina van KPN zelf spreekt ook over het aangeven binnen de Netflix app dat je deze via KPN wil betalen.



Screenshots van januari dit jaar. 
 

 


*

De pagina van KPN zelf spreekt ook over het aangeven binnen de Netflix app dat je deze via KPN wil betalen.


Waar zie je staan dat ik dat niet heb gedaan dan?

Maar nu wordt het een discussie die niets met mijn vraag te maken heeft eigenlijk.

Ik lees verschillende aannames in dit topic, dat wel. Waar ik momenteel mijn hoofd eigenlijk ook niet naar heb staan en me momenteel verstandelijk niet goed genoeg voel om verder te ‘discussiëren’

Toch bedankt voor de tijd die er is genomen.

 

 

 


Nu je het zegt, die optie is inderdaad een tijdje beschikbaar geweest maar ook weer verwijderd omdat er geen onderscheid gemaakt kon worden tussen de drie Netflix varianten en de geboden variant nu net niet de variant was die het meest voor de hand ligt om te abonneren.