Skip to main content
Beantwoord

kpn kastje stuk

  • September 10, 2020
  • 15 reacties
  • 302 keer bekeken

Mijn kpn kastje is kapot. 
ik kan verder nergens contact krijgen met kpn. De online tools uitgeprobeerd werkt niet en nog geen contact er jammer weer 

 

hoop op een oplossing

Beste antwoord door Alex van KPN

Top, het kastje staat op je te wachten daar vanaf zaterdag 12 september. Nee je oude kastje mee in een doos zonder afstandsbediening, vergeet ook niet je ID-kaart. 

Laat je nog weten of het lukt? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 10, 2020

Welkom op ons Forum, @Sabiii! Fijn dat je ons gevonden hebt!
Zo te lezen is je KPN kastje stuk. Kun je iets specifieker zijn? Wat is er ‘stuk’ aan het kastje en om welk kastje gaat het precies? (bijv. de tv-ontvanger, het modem of een versterker). 
Laat het maar weten in een reactie :hugging:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

De tv ontvanger is kapot het rode knopje doet het niet meer


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Merk Artis seri no M11518twf992


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Merk Arris seri no M11518twf992

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 10, 2020

Hi Sabiii, 

Gevonden. Dan gaan we dit voor je omruilen, dit gaat plaatsvinden bij een Post NL bij jou in de buurt. Heb je een voorkeur?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Graag bij de jumbo

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2020

Top, het kastje staat op je te wachten daar vanaf zaterdag 12 september. Nee je oude kastje mee in een doos zonder afstandsbediening, vergeet ook niet je ID-kaart. 

Laat je nog weten of het lukt? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Gaat lukken,! Moet er wat op de doos aan adres

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 10, 2020

Nee, Post NL weet dat je komt. Ze hebben een sticker voor je klaar. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Top

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 11, 2020

Oude ontvanger ZONDER de afstandsbediening inleveren. Die afst.bed. gebruik je ook weer bij het nieuwe kastje :wink: .


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 20, 2020

@Sabiii Is het gelukt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2020

Ja het is gelukt


  • September 22, 2020

Veel kijkplezier verder.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 22, 2020

Top, fijn om te lezen!