Skip to main content

hallo. 

Wij hebben 3 kastjes van KPN HMB2260, kastje wordt elke keer heel erg heet en gaat dan steeds opnieuw opstarten. Staat niet in een dichte kast.

Groeten Manimo

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.
 

Hoe zijn de kastjes aangesloten op de experiabox?


Hi Joep,

Het gaat om 1 van de 3 kastjes die heet wordt. En die zit aangesloten via een switch

 

Gr. Manimo


Als het 3 dezelfde kastjes zijn 

En je merkt dat 1 heet/te warm word

Direct de stekker er uit 

Het is dan een defect 

Omdat het bij die andere 2 dezelfde het probleem niet is 

Een kpn webcare zal het dan op pakken 

Bij haast kpn bellen 

In ieder geval de stekker eruit 

 


Hi @Manimo, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt om het kastje om te ruilen voor een nieuwe? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je daar ook het serienummer van het kastje willen vermelden? 

Ik hoor graag van je.


Worden ze alle 3 heel erg warm? (te heet)

Wacht even op een moderator van KPN of open een chat, https://www.kpn.com/service.htm 


Manimo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex,  nee er is nog niks gebeurd. Het serienummer is , zie foto.

 

Gr. Manita

 


Dankjewel, laten we de omruiling in gang zetten. Dit zal plaatsvinden bij een Post NL punt. Heb je een voorkeur? 

 


Dankjewel, laten we de omruiling in gang zetten. Dit zal plaatsvinden bij een Post NL punt. Heb je een voorkeur? 

 

Markenburg 73 graag


Excuus, ik zie dat de Bruna net niet op mijn lijstje voorkomt. Vind je het goed als we het bij een van deze doen?

 


Skagerrak 218 dan graag.


Bij deze besteld. Morgen na 15 uur zal de ontvanger daar op je wachten. Neem de oude ontvanger in een doosje mee zonder afstandsbediening, vergeet je ID-bewijs ook niet. 

Laat je even weten hoe de nieuwe bevalt?


Ok top.. hoor ik dat op tijd zodat ik tijd heb om daar heen te gaan?


Je ontvangt nog een sms, ga er vanuit dat het morgen na 15 uur kan worden omgeruild. Het doosje blijft overigens 1 week op je wachten daar.