Skip to main content

Paar maanden geleden mijn abbonement verlengt tv thuis. Kreeg een nieuw kastje opgestuurd… helaas een android kastje… dat ding is traag als dikke stront door een trechter!! Dus mijn vraag..
 

Hoe lang van te voren moet ik mijn tv kast aanzetten? Om het nieuws van 18:00 te zien?

Inmiddels 18:24 en werkt nog niet

Toevallig zet ik de mijne net aan en binnen 1 minuut beeld.  Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem.


Hoi @Raymond van Polen . Welkom op het forum.

Dat moet wel anders kunnen.  Ik maak zelf ook gebruik van TV+ en heb eigenlijk direct beeld als ik het apparaat uit standby haal.   Nu werk ik bij KPN dus dat argument kan een beetje als ‘wij van wc eend’ klinken maar ik verzeker je dat dit beter kan.

Hoe is jouw tuner aangesloten? Bekabeld of via wifi?  En heb je de tuner in eco stand staan? Want dat zorgt er voor dat opstarten een flinke tijd kan duren. Zie onderstaand kennisbank artikel voor een oplossing:

Meer kennisbank over TV+ is hier te vinden:

https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149

 


Paar maanden geleden mijn abbonement verlengt tv thuis. Kreeg een nieuw kastje opgestuurd… helaas een android kastje… dat ding is traag als dikke stront door een trechter!! Dus mijn vraag..
 

Hoe lang van te voren moet ik mijn tv kast aanzetten? Om het nieuws van 18:00 te zien?

Inmiddels 18:24 en werkt nog niet

 

@Raymond van Polen 

Hoe is de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

 

Vooral een DVS kan voor dit soort problemen zorgen.

 

Zie hier voor het adviesaansluitschema van KPN:

(groene lijn is een UTP (CAT5E of CAT6) kabel.