Skip to main content

Wie heeft de oplossing om bovenstaande TV te koppelen met de KPN AB (met zwarte achterkant).?

Momenteel reageert de KNP AB überhaupt niet.

Bedankt vast voor je reactie!

Beste @Sjokkie 

Welke TV ontvanger heb je? Want er zijn meerdere afstandsbedieningen van KPN voor een interactieve TV ontvanger. Je kunt ook op deze site kijken om de afstandsbediening te koppelen aan jou LG TV.


@Sjokkie 

Ik neem aan dat je de instructie gevonden hebt. Let Op : Om de door hieronder genoemde (3 en 4-cijferige) losse codes in te voeren druk ca. 5 sec. de STOP knop in! 

Hier komen de 21 codes geplaatst in nummervolgorde.

  • 424
  • 463
  • 481
  • 483
  • 486
  • 502
  • 602
  • 629
  • 630
  • 633
  • 637
  • 638
  • 641
  • 642
  • 678
  • 833
  • 9160
  • 9163
  • 9164
  • 9166
  • 9209

Als het niet lukt met bovenstaande codes, dan is het enige wat je nog kan proberen de snelcode (20):

  1. Stap 1.

    Druk 5 seconden op ‘menu’, totdat het rode lampje op de afstandsbediening twee maal knippert.

  2. Stap 2.

    Voer de snelcode ‘20’ met de toetsen 0 – 9 in. Het rode lampje op de afstandsbediening knippert twee keer en gaat daarna constant branden.

  3. Stap 3.

    Richt nu de afstandsbediening op je televisie. Druk op de knop ‘tv’ (linksboven) en houd deze ingedrukt TOTDAT de televisie uit springt (dit kan tussen de 5 en 40 seconden duren). Laat zodra de tv uit springt de knop DIRECT los! Dit omdat het juiste signaal dan gekoppeld wordt aan de afstandsbediening. Zodra je de tv knop loslaat knippert het rode lampje op de afstandsbediening twee keer.


Helaas...allemaal al geprobeerd… geen resultaat


Ook via deze methode?

source +1 inhouden 5 seconden totdat het lampje rood brand, en dan op fasst forward. 


Er zit geen source functie op de AB :disappointed_relieved:

 


Dan omschrijf ik het anders  : 

  •  

    Druk daarna op de FastForWard-knop (FFWD).

  •  


Aha sry voor mijn onwetendheid :)

Maar die combinatie werkt ook al niet.

DE AB geeft geen enkele respons.


Let op, het onderstaande is heel belangrijk: 

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Hier komen de 21 codes geplaatst in nummervolgorde.

  • 424
  • 463
  • 481
  • 483
  • 486
  • 502
  • 602
  • 629
  • 630
  • 633
  • 637
  • 638
  • 641
  • 642
  • 678
  • 833
  • 9160
  • 9163
  • 9164
  • 9166
  • 9209

@Sjokkie 

Is het al gelukt ? 

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

 


Hoi @Sjokkie, leuk dat je ons forum gevonden hebt, nog van harte welkom hier! Er is al flink met je mee gedacht en gezocht zie ik, fijn om te zien :slight_smile:

Heb je de laatste tips en codes die Noordzee hierboven deelde al kunnen proberen? We horen graag of het is gelukt. Laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.


 

@Sjokkie

Is het al gelukt ? 

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.


 

@Sjokkie

Is het al gelukt ? 

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Ik ben hier ook wel benieuwd na, zou je eens kunnen reageren op de reacties?


Nee helaas (nog) niet.

We hebben wel een nieuwe ab aangeboden gekregen...  

Ben benieuwd  ...


@Sjokkie

En heeft dat de oplossing gebracht? 


Lieve mensen bedankt voor jullie hulp. Het is gelukt! Blijkt dus dat we een defecte AB hadden. is nu gelukt met Source en Code 424.

 

Hartelijke groet, Jacqueline


Mooi Jacgueline, fijn dat het nu gelukt is. :thumbsup_tone3:


Hmm bijna helemaal dan… alleen geluid kan je niet mee bedienen...


Probeer dan ook even de andere codes. 

 


@Sjokkie Bijna opgelost dus, we gaan in ieder geval de goede kant op. Ik ben het met Noordzee eens, niet alle codes werken (even) goed voor jouw televisie. Heb je al de mogelijkheid gehad om andere codes uit te proberen?