Skip to main content

Hallo. Weet iemand hoe ik weer live tv kan kijken? Internet ed is gewoon prima. Kan gewoon netflix, videoland ed kijken. Wil ik live tv kijken dan geeft deze de melding scan de signalen. Voor mijn idee heb ik alles geprobeerd. WiFi uit en aan. Alle bronnen gecheckt. Modem ed opnieuw opgestart. Software update gedaan. Alle stekkers er langer dan 5 minuten eruit. Wie heeft voor mij de gouden tip. Het gebeurde toen ik gisteren de app van Amazon pride had geïnstalleerd. Dit was gelukt. Was net bezig om een serie te kijken. Toen kwam de melding of je met ondertiteling wou kijken. Heb toen op een verkeerde knop gedrukt vd afstandsbedigening. Tosiba smart tv. Het knopje met een g en streepjes. Sindsdien alleen maar deze meldin

''Scan de signalen''???

Het lijkt mij dat je dan kiest voor ''TV'' en op die manier geeft kpn geen zenders door.

Meestal zit de tv ontvanger op 'hdmi 1'. Kies daar dus voor. 


Hallo Peter. Het probleem is gelukkig opgelost met hulp van een kpn expert. Hdmi 1 gaf geen signaal ed. Van allerlei kabels ed eruit gehaald en het was nog wel een uitgezien maar, er waren ook wat foutcodes. Door software bij te werken ed doet hij het weer. Het was me anders nooit gelukt. Wel bedankt voor je reactie😊👍👍. Wou je even laten weten dat alles goed gekomen is