Skip to main content

ik dacht dat mijn tv kapot was die werkte niet meer monteur laten komen die heeft heel lang zitten peuteren een nieuwe kabel er in gestopt terwijl er er drie nieuwe had liggen na en hele tijd zitten te prutsen en niet naar mij wilde luisteren zei hij dat mijn tv kapot was,

 

 

iik wist zeker van niet ik had zitten rommelen met twee afstandsbedieningen

onverricht ging de man weg en berekende mij 70 euro ????? toen is er iemand geweest niet van kpn die zei jopu yv is niet kapot de afstandsbediening moet op hdm1ik heb een kpn bediening  en een van het kastje 

ik weet allemaal niet de juiste benamingen ik ben een ouwe taart dus snap het niet meer vervolgens ben ik slechtziend  en kan die knopjes niet lezen dus dom oud mens als dat ik ben heb ik overal op zitten drukken maar de tv doet het weer prima nadat hdm1 weer was ingesteld ergo conclusio kost me deze aamschouwing 70 euro en had bijnA OMDAT IK DE MAN GELOOFDE EEN NIEUWE TV MOETEN KOPEN  sorrie voor caps ik Zou het dan ook niet meer redelijk vinden dat ik  die 70 euro niet zou moeten betalen    vr groet j r vermeulen 

Hoi @jjudith. Wat fijn dat je geen nieuwe tv hoeft te kopen. Wat bijzonder dat de monteur niet heeft gecheckt dat jouw tv op de juiste kanaal stond. Ik lees ook op de monteurs bon terug dat hij heeft aangegeven dat de televisie defect is. Ik stuur je zo een privébericht en help je daar verder.