Skip to main content

Plotseling kon ik op mijn Salora tv in de slaapkamer op de KPN afstandsbediening na klikken op apps, de Netflix app niet meer zien. Beneden op de Samsung tv heb ik daar geen last van (nog niet misschien). Hoe krijg ik Netflix app weer terug? Ik zie wel andere apps zoals haardvuur en vimeo, maar ik wil Netflix! 

Beste @tieneman,

Heb je de tv ontvanger eens teruggezet naar “fabrieksinstellingen?” Welke tv ontvanger heb je? (merk)


Op de ontvanger staat Arris. Ik heb nog maar kort glasvezel met 2 tv‘s van kpn en het is allemaal door een monteur geïnstalleerd. Ik weet niet wat ik allemaal voor ellende krijg wanneer ik het naar fabrieksinstellingen terugzet, zo ik al kan vinden hoe. Wat moet ik daarna dan allemaal doen? Het deed het toch gewoon, ik begrijp het niet. Bij de andere tv werkt het gewoon.


@tieneman als je een reset doet van de tv ontvanger kan er niet veel misgaan.

Hooguit dat je bij Netflix moet inloggen op de TV ontvanger, er wordt niks bewaard op de ontvanger maar op de cloud. Dus jou opnames (mocht je die hebben) worden ook bewaard in de cloud. 😉 

Bij stap 4 staat “software opnieuw installeren,” maar die moet je niet hebben. Je moet naar “Frisse start” gaan en dan op “OK” drukken voor “Ja”.

 


Hartelijk dank voor de heldere aanwijzingen. Ik waardeer het zeer. Het probleem heeft zich echter vanzelf opgelost! 


@tieneman wat fijn dat het probleem zichzelf heeft opgelost, veel plezier met Netflix, en een fijne dag verder. 👍🏼


Hoi @tieneman, welkom bij ons op het forum. Gek dat de Netflix app bij jou opeens verdwenen was en daarna weer spontaan terugkwam! Ik heb geen idee wat dat kan verklaren, het hoort niet te gebeuren. 

Als een app mist wordt het meestal opgelost met de reset die Dennis al noemde. De ontvanger wordt dan, inclusief alle apps, opnieuw geïnstalleerd. Daarom zal ik zijn antwoord ook als beste markeren, dat kan voor iemand anders die hier last van heeft de oplossing zijn.

Voor nu veel kijkplezier weer, en mocht het terugkomen dan weet je ons te vinden.


Hoe kan jij dit oplossen Netflixs werk niet meet bij onze tv???!! Ik heb een abbonement van ze.


Welkom op het forum @Tess23. Wat werkt er precies niet, waar open je de app? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Als je de Netflix app op onze tv-ontvanger gebruikt kan je de stappen van Dennis hierboven uitvoeren.