Skip to main content

Ap npo plus via kpn werkt niet. Via WiFi geen probleem. Moet nu weer 2 afstandsbedieningen gebruiken. 
terug gezet naar fabrieksinstellingen. Ap verwijderd . Probleem vastlopen, haperen, geluid weg , kortom niet te kijken ,  blijft  via de KPN. 

Hoi @Haasbies, welkom op het forum. Dat klinkt niet als prettig kijken inderdaad. Waar kijk je het precies, het lijkt erop dat je via de tv-ontvanger kijkt? Welke tv-ontvanger heb je precies? Hoe is die aangesloten op het modem, met een kabel, via een draadloze verbindingsset of anders?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.


Bedankt voor uw reactie.
Ik kijk via de tv ontvanger. Sinds kort heeft kpn de npo plus Ap . Dus makkelijker een afstandsbediening.  Kijk ik gewoon via de smart tv WiFi geen probleem.


Het is een draadloze verbinding


Op welke manier is de tv-ontvanger draadloos aangesloten? Is dat via een Draadloze verbindingsset, is het via Wifi of via een MoCa-setje?

En welke tv-ontvanger heb je precies? We hebben verschillende modellen, van verschillende leveranciers en ik weet zo niet welke je hebt. Welk merk én model heeft die tv-ontvanger?

Zoals ik zei, wij zien niet wat jij ziet. Het is belangrijk om dat soort dingen te vertellen, anders kunnen we niet met je meedenken. Mocht je het makkelijker vinden om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar via 0800-0402.


Wij hebben een Arris


Ga morgen wel bellen.


Ik denk dat dat het verstandigste is inderdaad. Als je daarvoor kijkt welke Arris je precies hebt (we hebben meerdere types van Arris) kunnen ze dan snel met je meedenken.