Skip to main content

Sinds mijn nieuwe tv ontvanger van KPN werkt mijn Marmitek producten niet meer op deze ontvanger........KPN heeft geen oplossing voor mij......4k tv kan kennelijk niet op mijn adres.......hoe krijg ik mijn tv ontvanger achter een gesloten kast terwijl hij dan ook doet wat hij moet doen?......of moet ik op zoek naar een andere provider?

De Arris 5202 heeft een Bluetooth afstandsbediening en die hele Marmitek is derhalve niet nodig want het signaal gaat gewoon door het kastdeurtje. Ik kan dit als ervaringsdeskundige beamen.


Dank voor deze reactie......KPN geeft aan dat deze Arris niet wordt geleverd omdat de huidige ontvanger nog voldoende is icm mijn abbo. Daarbij komt dat de snelheid op mijn adres niet voldoende is voor de 4k......KPN kan niet helpen


Ahum, verkeerd gelezen geloof ik. Welke ontvanger heb dan nu?


Hmb 2260

Arcadyan


Ik zag het reeds hier … https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/ir-controle-icm-hdm2260-457056?postid=655157#post655157

Tot mijn spijt kan ik er niet meer aan toevoegen dan wat ik daar heb gezegd. Als alle opties geprobeerd zijn houd het op ben ik bang.

KPN zegt nergens toe dat hun apparatuur achter gesloten deuren te bedienen is voor zover mij bekend. Als zodanig staan ze dan in hun recht omruilen van de ontvanger te weigeren aangezien deze voldoet voor de geleverde dienst. Een tamelijk rigide uitspraak maar de andere kant is dat alle administratieve en logistieke acties hiervoor natuurlijk ook geld kosten terwijl er geen technische reden is.