Skip to main content

Is het normaal dat de ontvangers voor tv dagelijks  gereset dienen te worden?

Is Kpn alleen  voor nieuwe klanten te benaderen,  in mijn opinie  wordt er alles aangedaan  om contact maken zo lastig  mogelijk  te maken.

Misschien eens bij een andere aanbieder kijken?

 

 

 

Nee dat is natuurlijk niet normaal. We helpen je graag hier. Er is iets aan de hand blijkbaar. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset? 


Goedenavond @FamWarnars, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is zeker niet de bedoeling dat je meerdere keren per dag of week je tv-ontvanger moet resetten. Kan je aangeven wat er precies fout gaat op het moment dat je hem opnieuw moet opstarten? Krijg je een foutcode of foutmelding op de televisie te zien?

Daarnaast ben ik benieuwd, net als Joep, hoe de tv-ontvanger aangesloten is op de Experia Box. Direct met een kabel, of gebruik je een draadloze verbindingsset met adapters? Dit kan namelijk ook een groot verschil maken, ook voor de oplossing.

Verder zijn wij altijd bereikbaar via 0800-0402, en kan je ons ook bereiken via onze LiveChat functie (onderaan kiezen voor 'ik wil iemand spreken'). Het kan soms iets drukker zijn, maar je zal wel iemand te spreken moeten krijgen! Op welke manier heb je contact geprobeerd contact met ons te krijgen? Ik help je in ieder geval graag verder hiermee!


@FamWarnars, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen, of heb je inmiddels contact gehad en is jouw probleem opgelost?


Reageer