Skip to main content
Ik gebruik nu 2 jaar de Samsung Smart Remote icm een KPN TV ontvanger. Dat functioneerde altijd prima. Echter kan ik nu de zenderlijst niet meer oproepen en ook niet meer van kanaal wisselen (zappen). Verder doen alle functies van de remote het goed (andere bron kiezen, Netflix, geluid etc). Is dit te herstellen?
Hey Wilco, welkom op het forum! Ik heb geen ervaring met deze afstandsbediening, dus ik durf niet te zeggen of dit te herstellen is. Wel trap ik graag een open deur in 😄 voor de zekerheid: heb je nieuwe batterijen geprobeerd?
Dank Erik. Ja, batterijen zijn vervangen. Ook software van KPN kastje gecheckt. Wellicht moet de remote van Samsung opnieuw aan KPN worden gekoppeld maar ik weet niet hoe. Met de originele witte remote van KPN kan ik wel zappen.
Mooi dat het met de KPN afstandsbediening wel werkt, dan kun je in ieder geval tv kijken 😃 Dan is opnieuw koppelen van de Samsung remote waarschijnlijk een goed idee. Hoe dat moet weet ik niet, maar zou in de handleiding van je tv moeten staan.