Skip to main content
Beantwoord

KPN ontvanger inleveren

  • January 24, 2020
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb nog een hd tv ontvanger in huis die over is wat doe ik daar mee heb er nu 3 waarvan 2 in gebruik

Betaal 5 euro voor ontvanger te zien op mijn afrekening maar weet niet of dat voor deze ontvanger is?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi, welkom hier. 

Ik zie dat je dit inmiddels al hebt aangepast. Ik zie nu alleen de 2 ontvangers in je pakket. Klopt dit? Laat me anders weten of ik nog iets voor je mag doen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 24, 2020

Bij Alles in 1 Standaard en Premium zijn 2 ontvangers inbegrepen. Ik neem aan dat je dat abonnement hebt. Je hebt nog een 3de en er wordt ook € 5 decoderhuur afgeschreven in je factuur. Dat is een beetje zonde als je die 3de niet gebruikt.

Via je MijnKPN Account kun je de 3de uit je abonnement halen. Als dat een (ongebruikte) nooit aangemelde/geactiveerde Motorola is zal dat wat lastig zijn, dan kan het ook via een KPN moderator.

Vul voor een KPN moderator je gegevens in op je forumprofiel, dan staan ze niet openbaar.
Naam, postcode, huisnummer, klantnummer (internet/televisie). En zet in het vakje Persoonlijke opmerkingen het merk en typenummer en het serienummer van de te verwijderen ontvanger.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2020

Hi, welkom hier. 

Ik zie dat je dit inmiddels al hebt aangepast. Ik zie nu alleen de 2 ontvangers in je pakket. Klopt dit? Laat me anders weten of ik nog iets voor je mag doen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2020

Ja dat klopt heb ontvanger teuggebracht naar kpn winkel


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 17, 2020

Ja dat klopt heb ontvanger teuggebracht naar kpn winkel

Top! Dan ga ik ervan uit dat alles nu geregeld is. :)