Skip to main content

Hola! 
Bij mij werkt het over het algemeen supergoed als de spanning er even af is, maar bij de tv ontvangers helaas niet. Lopen regelmatig vast en de apps openen hoef ik al helemaal niet te proberen. Zodra ik ook maar denk aan apps zoals Videoland of NPO, beginnen ze te trippen. Het gaat om de VIP29zoveel en ik lees net dat het met de nieuwe ontvangers een heel stuk minder is. Is het mogelijk om ze om te wisselen, zodat ik de afstandsbediening niet meer naar een ander universum wil smijten als ze weer vastlopen en bij mij de spanning er weer af moet?

Alvast bedankt :D

Hi @Botje_Zizu, welkom allereerst op ons forum. 

Hou die spanning er vooral af, voordat de buren een afstandsbediening door hun ruit krijgen. 😉

Ik denk graag mee. Je praat over meerdere ontvangers, dit probleem heb je dus met meerdere ontvangers? Heb je ze ook een frisse herstart gegeven? 

Mag ik overigens ook weten hoe de ontvanger(s) zijn aangesloten op de modem? Rechtstreeks met een kabel? 


Op de 2260 en de 5202 is de Videoland app ook nog steeds drama... 


Hi @Botje_Zizu, welkom allereerst op ons forum. 

Hou die spanning er vooral af, voordat de buren een afstandsbediening door hun ruit krijgen. 😉

Ik denk graag mee. Je praat over meerdere ontvangers, dit probleem heb je dus met meerdere ontvangers? Heb je ze ook een frisse herstart gegeven? 

Mag ik overigens ook weten hoe de ontvanger(s) zijn aangesloten op de modem? Rechtstreeks met een kabel? 

Dankjewel voor het meedenken :) 

We hebben inderdaad twee ontvangers, beiden zo vaak een frisse herstart gegeven dat ze er inmiddels aan gewend zijn. Eentje is rechtstreeks met kabel aangesloten en de andere met zo’n stopcontact-ding. Er zit iets verschil in, maar niet veel, die met kabel loopt ook gewoon te vaak vast.