Skip to main content

Beste,

Laat ik vooropstellen dat ik zelf een complete digibeet ben.

Wij hebben in het verleden (toen mijn twee zoons nog thuiswoonden) een extra HD-ontvanger bij mijn abonnement genomen. Beide zoons zijn inmiddels uit huis vertrokken. 
Nu zag ik bij toeval dat ik nog altijd betaal voor een extra HD-ontvanger, maar deze heb ik niet meer. Deze tv-ontvanger is ook nergens meer te vinden.

Nu wil ik deze toch wel graag hebben, aangezien ik er wel maandelijks voor betaal. Ik ben al jaren trouwe klant, en heb altijd alle tv-ontvangers bij vervanging netjes geretourneerd. Is het mogelijk dat ik een nieuwe tv-ontvanger krijg opgestuurd?

Alvast hartstikke bedankt!

groet Josephine 

Hoi @Josephine1962 .  Welkom op het forum.

Ik wil graag even voor je kijken hoe de vork in de steel zit. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Hoi Erwin, ik heb de gegevens aangevuld. Weet je zo voldoende?

 

gr. Josephine


@Josephine1962  Ja, hier kan ik mee uit de voeten.

Wat me nu opvalt is dat er nog wel 3 tuners zijn aangemeld. Kan het zijn dat jouw zoons die ontvangers op een andere locatie gebruiken? (dat is technisch namelijk mogelijk).

 


Beste Erwin,

Dat is inderdaad de kern van mijn probleem. Ik betaal voor 3 ontvangers, waarvan er 1 (al jaren) zoek is. Ik heb er dus maar 2 in bezit, maar betaal al jaren voor 3 ontvangers. Mijn zoons hebben deze niet in hun bezit (waarvan één zoon sowieso zijn eigen kpn abonnement heeft met eigen ontvangers).

Ik zou het daarom op prijs stellen als ik een nieuwe ontvanger toegezonden kan krijgen.


Volgens mij ben je bij een winkel geweest. Klopt dat? Is alles daar naar wens afgehandeld?


Klopt, is opgelost! Bedankt.


Reageer