Skip to main content

Hallo, ik word er een beetje moe van dan doet de afstandbediening het niet en dan weer de ontvanger, zo is er elke dag wat, na wat resetten en stekker er uit gaat het wel weer, maar ,dit kan toch niet zo elke dag, gisteren bleef zelfs een film stil staan, hebben jullie een oplossing, want dit ben ik echt moe

 

Hallo @Diana Saanen Saanen ,

Welke ontvanger heb je?


Gister was er ook een storing op verschillende kanalen. Mogelijk dat je daar ook last van had


Arris vip2952


Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem?en wel modem heb je?

hier kan je gratis een nieuwe afstandsbediening bestellen,Misschien lost dat het afstandsbediening probleem al op.


Van harte welkom op ons forum @Diana Saanen Saanen. Rot dat je afstandsbediening en tv-ontvanger niet altijd meewerken, goed dat je het aankaart. 

Ik zie dat je al goed advies gekregen hebt, ben je hiermee verder gekomen? Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Martijn. En helpt het als je jouw tv-ontvanger een reset geeft? Dat helpt in veel gevallen goed.

Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem?en wel modem heb je?

hier kan je gratis een nieuwe afstandsbediening bestellen,Misschien lost dat het afstandsbediening probleem al op.

Â