Skip to main content
Beantwoord

KPN ontvanger werkt niet via een HMDI switch

• January 16, 2021
  • 4 reacties
  • 420 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem… ik gebruik de techole 3 in 1 out HDMI Switch 

het dvd signaal wordt wel doorgegeven, van de kpn niet, hebt u een oplossing?

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 

Beste antwoord door PeterG

@Michel84 . Klopt. Via een HDMI switch kan niet. I.v.m.de HDCP 2.2 beveiliging. Daar is een directe verbinding tussen de 2 apparaten voor nodig. Een tv met minimaal 2 HDMI ingangen is dan wel aan te bevelen. Eentje voor de ontvanger en eentje met de HDMI-switch voor overige apparaten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 16, 2021

Model HS301

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Michel84. Welkom op het KPN Forum. Wat is er verder op deze switch aangesloten, alleen een DVD speler? Staan deze apparaten ook aan wanneer je tv wil kijken via onze tv-ontvanger? Ik weet eerlijk gezegd niet of het mogelijk is om onze tv-ontvanger via een HDMI switch te laten lopen. Misschien vindt je het antwoord in dit topic.  @PeterG weet jij dit misschien?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 24, 2021

@Michel84 . Klopt. Via een HDMI switch kan niet. I.v.m.de HDCP 2.2 beveiliging. Daar is een directe verbinding tussen de 2 apparaten voor nodig. Een tv met minimaal 2 HDMI ingangen is dan wel aan te bevelen. Eentje voor de ontvanger en eentje met de HDMI-switch voor overige apparaten.

• Slimmerik
  • January 24, 2021

@Michel84. Klopt. Via een HDMI switch kan niet. I.v.m.de HDCP 2.2 beveiliging. Daar is een directe verbinding tussen de 2 apparaten voor nodig. Een tv met minimaal 2 HDMI ingangen is dan wel aan te bevelen. Eentje voor de ontvanger en eentje met de HDMI-switch voor overige apparaten.

Of een HDMI switch kopen die HDCP 2.2 ondersteund