Skip to main content

"Hoi, op 16 september heb ik een televisie besteld en gisteren ontving ik een bericht dat het pakket bij mijn buurman is bezorgd. Echter, mijn buurman heeft niets ontvangen. Ik heb dit probleem ook gemeld bij PostNL. Kun je me alsjeblieft helpen om mijn pakket te vinden?"

@Akif111 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Het beste kan je of de bezorger of KPN klantenservice bellen.

KPN klantenservice 0800-0402 gratis. 


Ik neem aan dat er een track en trace code is.

KPN heeft iets verstuurd en daar hoort een code bij met deze code kan je via Post NL precies zien wat er gebeurd is met het pakket.

Uiteraard kan KPN dit zelf ook.

Ik vraag mij wel af als iets 16 september besteld is  je nu pas reageer.

Mijn bedrijf verstuurd honderden pakketten en als er een pakket bezorgd is krijgt de ontvanger dezelfde dag de melding ook als het niet bezorgd kan worden.

Dus dat je nu na 1 maand reageer en zegt dat je gisteren een bericht kreeg verbaast mij.

Ik ga er vanuit dat KPN niet 1 maand nodig heeft om iets te bezorgen maar ook daar heb je een track en trace nodig en ik weet even niet de levertijd maar 1 maand lijkt mij wat veel.

 

mvg


Ik neem aan dat er een track en trace code is.

KPN heeft iets verstuurd en daar hoort een code bij met deze code kan je via Post NL precies zien wat er gebeurd is met het pakket.

Uiteraard kan KPN dit zelf ook.

Ik vraag mij wel af als iets 16 september besteld is  je nu pas reageer.

Mijn bedrijf verstuurd honderden pakketten en als er een pakket bezorgd is krijgt de ontvanger dezelfde dag de melding ook als het niet bezorgd kan worden.

Dus dat je nu na 1 maand reageer en zegt dat je gisteren een bericht kreeg verbaast mij.

Ik ga er vanuit dat KPN niet 1 maand nodig heeft om iets te bezorgen maar ook daar heb je een track en trace nodig en ik weet even niet de levertijd maar 1 maand lijkt mij wat veel.

dus zoals Joop ook aangeeft eerst KPN contacten

 

mvg

 


@Akif111

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Het beste kan je of de bezorger of KPN klantenservice bellen.

KPN klantenservice 0800-0402 gratis. 

Bedankt Ik heb al gedaan. Het is geregeld. Ik denk dat Het gat lukken.