Skip to main content

Ik heb nu een hussel 100 Mb abonnement en wil dit, na mijn verhuizing, uitbreiden met TV en mobiel bellen.

Als ik de opties aanklik voor uitbreiden met TV, dan kan ik alleen voor een digitenne kiezen, en niet voor uitbreiden met een interactieve ontvangen.

Ik wil ook KPN TV op de slaapkamer (maar daar heb ik alleen een coax aansluiting). Maar ik ben niet weg van een digitenne oplossing. Het liefst heb ik, net als bij Ziggo, mijn TV via een CI kaartje in de TV, dat scheelt onnodige apparatuur op de slaapkamer.

Wat moet (kan) ik kiezen als oplossing?

Dat je geen interactieve tv kan bestellen is een foutje. Bel eventueel 0800-0402. Gratis nummer van de klantenservice. De tv ontvanger moet bekabeld aangesloten worden op het modem. Daarvoor zal dus een kabel moeten komen. Zelf zou ik streamen dmv een chromecast naar de tv in de slaapkamer.  Geen extra kosten en geen extra werk. Maar minder makkelijk in gebruik.


Daar had ik nog niet aan gedacht, soms liggen oplossing zo voor de hand, dat je ze over het hoofd ziet. We gaan eerst eens met een chromecast testen. 

Dank!


Met maar 1 ontvanger heb je geen opnemen. Opnemen erbij kiezen kost net zoveel als een 2de ontvanger. Bij 2 ontvangers is opnemen gratis.


goeie aanvulling, ik zal dat ter overweging meenemen. maar ik heb op ons oude adres nu Ziggo en neem af en toe wel wat op, maar we kijken het nooit terug :grin:.  De optie van opnemen is ook een beetje achterhaald met uitzending gemist, enz.


Als je iets opgenomen hebt kun je de reclame doorspoelen. Bij uitzending gemist / terug kijken niet.