Skip to main content

Ik woon in een soort studentenhuis waar we 1 meterkast hebben en van daaruit de kabel naar 4 aparte kamers/studio's.
In mei vorig jaar heb ik een contractovername gedaan van een huisgenoot die inmiddels sinds april 2022 vertrokken is. Nou kreeg ik op 8 december een mail van KPN dat ze de voordelen gestopt hebben. Van KPN mobiel is toen wellicht het adres pas gewijzigd waardoor KPN Mobiel en Thuis niet meer gecombineerd worden. Hierdoor vervalt het gratis pluspakket. 


Wat zit er precies in het Pluspakket? Ik heb iets gelezen over 28 extra zenders, maar ook dat je zonder KPN Pluspakket 2 dagen terug kunt kijken via de ‘Gids’ en met Pluspakket 10 dagen. Ik heb zojuist gekeken en gezien dat ik nu kan terugkijken tot vorige week dinsdag (13 december 23.00u). Is dat omdat er een Pluspakket is of waar komt die 7 dagen (+1 uur) vandaan?
Zijn het alleen de extra zenders en het langere terugkijken (2 dagen of 10 dagen) of biedt het Pluspakket meer voordelen? Zo ja, welke voordelen zijn dat dan?

Wat zit er precies in het Pluspakket? Ik heb iets gelezen over 28 extra zenders, maar ook dat je zonder KPN Pluspakket 2 dagen terug kunt kijken via de ‘Gids’ en met Pluspakket 10 dagen.

Dat klopt niet. Het Pluspakket heeft geen invloed op het terug kijken.

Pluspakket zijn de zenders die u noemde. En enkele gratis films per maand. 


Hi @Daan0612, mocht je 'm nog niet gevonden hebben, dan hier een volledig overzicht van de inhoud van het Pluspakket  😊

Een compleet zenderoverzicht met zendernummers vind je ook op onze website. Onderaan de pagina is er ook PDF te downloaden met daarin het complete overzicht van alle KPN zenders. Wil je het altijd bij de hand hebben? Je kunt deze PDF uitprinten. 

Admin: antwoord aangevuld op 12 maart 2024


Terugkijken is altijd 7 dagen. Ook met alleen basispakket. 

Pluspakket heeft een on demand aanbod. En momenteel 28 tv zenders. 

Ik heb hier het zender overzicht voor je

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/pluspakket-kpn/

 


Nu begrijp ik hem even niet meer……
Afgelopen maandag ontving ik de factuur voor de komende periode en ik had 8 december zoals gezegd een melding gehad dat de voordelen gestopt zijn.
Hoef ik zelf niet actief iets af te melden? Stopt dit automatisch?
Ik had verwacht dat het pakket zou doorlopen en dat de € 9,99 die op de factuur stond (volledige maand) en eraf ging aan het einde opgeteld zou worden bij de € 77,57.
Het lijkt erop dat ik dat verkeerd begrepen heb toch?!?!

 

 


Nee. Zo'n zenderpakket wordt per direct gestopt. 

Zo te zien is het per 8 december gestopt. Dat klopt toch?

Voor het laatste deel van de vorige periode staat het er ook op met een min teken. Maar omdat je het gratis had staat eronder weer de verrekening naar 0 euro natuurlijk. 

De doorgifte van het pluspakket stopt dan ook. Als je het weer opnieuw abonneert ga je (namelijk) pas akkoord dat het gefactureerd gaat worden. 


Nu begrijp ik hem even niet meer……
Afgelopen maandag ontving ik de factuur voor de komende periode en ik had 8 december zoals gezegd een melding gehad dat de voordelen gestopt zijn.
Hoef ik zelf niet actief iets af te melden? Stopt dit automatisch?
Ik had verwacht dat het pakket zou doorlopen en dat de € 9,99 die op de factuur stond (volledige maand) en eraf ging aan het einde opgeteld zou worden bij de € 77,57.
Het lijkt erop dat ik dat verkeerd begrepen heb toch?!?!

 

 

Tip van de dag: Stap via MijnKPN over naar KPN Hussel en bespaar 3,57 per maand. 
De kosten worden dan : 

49,00 internet 100 MB/s 

10,00 TV Basis 

15,00 Drie extra ontvangers

74,00 Totaal (nu 77,57) 

Mocht ooit iemand van jullie huishouden weer een mobiel abonnement afsluiten bij KPN, dan wordt het pluspakket weer gratis toegevoegd.