Skip to main content

Ik heb een probleem ( tv ontvanger geeft allerlei fout codes ) en wil geholpen worden KPN echter...lange wachtrij telefonisch, dik 10 euro buiten bundel dus maar opgehangen 

Messenger berichtje wordt niet op gereageerd....hellup KPN! 

Ik heb een probleem ( tv ontvanger geeft allerlei fout codes ) en wil geholpen worden KPN echter...lange wachtrij telefonisch, dik 10 euro buiten bundel dus maar opgehangen 

Messenger berichtje wordt niet op gereageerd....hellup KPN! 

UPDATE: Tv doet het EIN-DE-LIJK weer!!! Hoe ik dat heb gedaan? Geeeeen idee.


Ik heb een probleem ( tv ontvanger geeft allerlei fout codes ) en wil geholpen worden KPN echter...lange wachtrij telefonisch, dik 10 euro buiten bundel dus maar opgehangen 

Messenger berichtje wordt niet op gereageerd....hellup KPN! 

UPDATE: Tv doet het EIN-DE-LIJK weer!!! Hoe ik dat heb gedaan? Geeeeen idee.

Eigenlijk heb ik toch nog vraag aan KPN: komt u mij nog op een of andere manier tegemoet vanwege mijn hoge telefoon kosten om u NIET te kunnen bereiken????

 

 


Het telefoonnummer van kpn is gratis. Het heeft u dus niets gekost tenzij u via een duur belbedrijf heeft gebeld. 0800-0402 is het gratis nummer van de klantenservice. 


Beste Jeroen, hier kwam ik een beetje laat achter: had via de website KPN het 'dure' nummer gevonden en..gebruikt.

Stom van mij..

Ben van Telfort naar KPN mee verhuist, nooit zoveel moeite hoeven doen om contact te krijgen. 

 

Dank voor uw reactie..


Dat dure nummer staat echt niet op de website van KPN!


Dat dure nummer staat echt niet op de website van KPN!

Nee, maar deze wel (al is ie wat verstopt om spam-bellers te voorkomen)

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen zijn 24/7 te melden.