Skip to main content

Oké, 

Mij helemaal suf gezocht in de topics over de KPN smart TV app. Niet de juiste antwoorden gevonden.

Wat ik wil is TV kijken zonder kastje en kabels met deze app. Hiervoor wil ik een nieuwe LG smart TV aankopen. 

Mijn vragen;
1/ zijn er inmiddels andere merken bijgekomen waar deze app op is geïnstalleerd? 
2/ heb ik echt alleen mijn abonnementsnummer (14 cijfers) en pincode  nodig, of komen er nog andere codes bij, die ik misschien niet kan krijgen omdat het z.g. nog beta is op LG. (iets over gelezen op het forum)

B.v.d. voor reacties die mij verder helpen.

Hallo @ceesr12,

De Smart TV app kan je gebruiken, maar is wel flink beperkter dan de ontvanger. Zo kun je geen buitenlandse en regionale zenders bekijken en zijn sommige zenders niet online beschikbaar. Als je hiervan een idee wil, dan zou ik je willen aanraden tv.kpn.com te bezoeken voor de zenders die te zien zijn straks in de smart tv app. 

Daarnaast heb je een LG of Samsung nodig van 2017 en nieuwer, en alleen je abonneenummer. Die LG beta code is niet meer, omdat deze app al breed beschikbaar is gesteld. Er zijn geen andere merken nog bijgekomen.


Beste Chris,
Hartelijk dank voor je duidelijke reactie. Ik kan (en ga) hier zeker mijn voordeel mee doen. 
Vr. Groet,
Ceesr12


Welkom @ceesr12!,Leuk dat je hebt rondgeneusd op ons Forum en bedankt voor je vraag. 
Zo te zien heeft Chris je perfect te woord gestaan! Dank daarvoor Chris. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het graag. 
Helaas moet alvast mijn excuses maken. We hebben momenteel best druk en onze reacties (net zoals deze) komen veel later dan we wensen. Het kan dus even duren voordat we reageren. 


Reageer