Skip to main content

Ik heb een nieuwe tv gekocht, de Samsung 43TU7020. Het blijkt dat de KPN smart tv app niet compatibel is met de tv. Op het Samsung-forum werd gezegd dat dit wel eraan zit te komen. Is dit zo, en op welk termijn is dit dan?

Als het goed is hebben alle TV's van Samsung (bouwjaar 2017 of nieuwer) dit.


Hij is nog te nieuw denk ik ...:wink:


Hij is nog te nieuw denk ik ...:wink:

Ik heb dezelfde tv :wink: maar dan de 7100, dus de mijne is nieuwer :stuck_out_tongue_winking_eye:


U moet het overigens wel zoeken via het menu van de TV, niet het menu van de TV ontvanger van KPN (beide hebben een optie om apps te installeren). Dus met de Samsung afstandsbediening, niet de ab van KPN.

 

Klik op de home knop, dan één keer naar links.

Dat is de knop Apps, klik hierop en zoek op KPN, dat krijgt u de iTV app te zien en kunt u deze installeren.


Hij is nog te nieuw denk ik ...:wink:

Kan ik verwachten dat de app voor mijn tv compatibel wordt? Weet je hoe lang dit duurt?

 


Hij is nog te nieuw denk ik ...:wink:

Kan ik verwachten dat de app voor mijn tv compatibel wordt? Weet je hoe lang dit duurt?

 

Uw tv zou het gewoon moeten hebben.


Hij is nog te nieuw denk ik ...:wink:

Kan ik verwachten dat de app voor mijn tv compatibel wordt? Weet je hoe lang dit duurt?

 

Uw tv zou het gewoon moeten hebben.

Als ik de KPN app zoek in m’n app-store van de tv, vind ik alleen de KPN itv app


Hij is nog te nieuw denk ik ...:wink:

Kan ik verwachten dat de app voor mijn tv compatibel wordt? Weet je hoe lang dit duurt?

 

Uw tv zou het gewoon moeten hebben.

Als ik de KPN app zoek in m’n app-store van de tv, vind ik alleen de KPN itv app

Om die app gaat het toch?


Nee de KPN smart tv app is nodig om Google nest hub de zenders van de tv te laten bedienen.


Nee de KPN smart tv app is nodig om Google nest hub de zenders van de tv te laten bedienen.

Als je bereid bent om in een Harmony Hub te investeren dan kan je met de Google Nest de Harmony Hub aansturen die op zijn beurt weer de TV ontvanger aanstuurt.


De KPN smart tv app waarbij u zonder kastje of kabels via de smart tv programma's kunt kijken is de iTV app van KPN die u vanuit de app omgeving van uw smart tv kunt installeren. Als u een andere app bedoelt weet ik niet waar u het over heeft.


De KPN smart tv app waarbij u zonder kastje of kabels via de smart tv programma's kunt kijken is de iTV app van KPN die u vanuit de app omgeving van uw smart tv kunt installeren. Als u een andere app bedoelt weet ik niet waar u het over heeft.

Oké. Ik kan die app wel opstarten maar krijg geen verbinding met Google nest


De KPN smart tv app waarbij u zonder kastje of kabels via de smart tv programma's kunt kijken is de iTV app van KPN die u vanuit de app omgeving van uw smart tv kunt installeren. Als u een andere app bedoelt weet ik niet waar u het over heeft.

Oké. Ik kan die app wel opstarten maar krijg geen verbinding met Google nest

Beter gezegd, krijgt google nest geen verbinding met kpn


In m’n Google home app zie ik in de woonkamer m’n tv, m’n lamp en Google nest. Ik krijg het niet voor elkaar om via Google nest de tv te bedienen. In de home app bij de instellingen van m’n tv staat aangegeven dat de tv is verbonden via SmartThings. Het lijkt of home en nest niet samenwerken.

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic


Sorry dat ik met dezelfde soort vraag kom, maar krijg het niet voor mekaar. Kan ik via Google nest hub de KPN itv-app bedienen zonder Harmony? In de Google home-app zijn alle apparaten herkend, ook chromecast. Ik kan de tv aan/uit zetten en volume regelen, maar kan zender niet regelen.


Ik vermoed dat er in alle verbindingen iets niet goed loopt nee. Ik lees Google Home app, SmartThings (bedieningsapp van de Samsung TV zelf), Google Nest, KPN Smart TV app. Als je alles met alles probeert te verbinden dan lijkt mij dat dat niet goed kan gaan.


De ene zegt van wél, de andere van níet. Op internet staat aangegeven dat een app van KPN het mogelijk moet maken de zenders te bedienen middels Google nest hub. Ik begrijp dat het aan mij ligt, maar zou toch iemand mij duidelijkheid kunnen verschaffen? Bij voorbaat dank.

Link: https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm


Bedankt voor de behulpzaamheid allemaal.


De ene zegt van wél, de andere van níet. Op internet staat aangegeven dat een app van KPN het mogelijk moet maken de zenders te bedienen middels Google nest hub. Ik begrijp dat het aan mij ligt, maar zou toch iemand mij duidelijkheid kunnen verschaffen? Bij voorbaat dank.

Link: https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm

Waar staat dat dan?