Skip to main content

De app heeft nog wel wat aandachtspunten. 

Hallo @Wouter28 de app is officieel nog steeds een bêta.

 


Hoi Wouter, ik kwam je post tegen in oud topic en ik heb even een apart topic aangemaakt voor jouw vraag. Zijn er bepaalde zaken waar je tegen aanloopt met de app? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Aandachtspunt 1: Opnames van HD-"Glas" zenders kunnen afspelen (in inplannen). Het afspelen mag uiteraard gewoon in HD formaat.

Aandachtspunt 2: Een normale gids.

 


Stream happert soms (heel vreemd het beeld freezed voor 1 of 2 seconden en gaat daarna verder. je mist dus geen 1 of 2 seconden).

Soms blijft een kanaal op de achtergrond audio afspelen (zelfs na afsluiten van de app).

Voor en achteruit spoelen mag wel wat gebruikersvriendelijker met een plaatje ipv 128x en dan nog niet weten waar je bent.

Het is allemaal ook niet snel/responsive.

Sommige opties zoals terugkijken van series werkt gewoon niet logisch… dan staat er dat het niet beschikbaar is. (En soms duurt het 30 minuten voordat iets bescchikbaar is wat te lang is.) “En dat je dat doet omdat je dan overlap hebt en niets mist is echt iets uit het VHS tijdperk).

Dat je soms niet vooruit kan spoelen snap ik niet (ook al komt het door “afspraken", lijkt me dat je die afspraken moet aanpassen) (dan nog liever geen reclames doorspoelen).

(Workaround is nu terug naar live en dan opnieuw minder ver terugspoelen).

Elke keer die popups dat iets niet meer kan vinden (omdat de stream al afgelopen is). Ga gewoon direct naar het hoofdmenu (wat maakt mij dat uit dat de stream van gisteravond niet meer beschikbaar is).  

En dat vragen of ik de app echt af wil sluiten mag er ook wel uit. (Dat afsluiten doe ik omdat anders die app blijft hangen normaal zou je die op de achtergrond actief willen houden).

 

 

 

 


Aandachtspunt 1: Opnames van HD-"Glas" zenders kunnen afspelen (in inplannen). Het afspelen mag uiteraard gewoon in HD formaat.

Aandachtspunt 2: Een normale gids.

 

Met andere woorden de tv app moet gewoon de zelfde functies krijgen als de tv ontvanger.

Zoals ik bij T-mobile heb.

Ik gebruik geen ontvanger meer van de provider.

Enige waar je tegenaan kan lopen dat er geen erotiek via de app mogelijk is echter geen probleem voor ons. (iets met de playstore te maken dacht ik)


Mag ik iedereen bedanken voor de feedback. Het klopt trouwens dat deze dienst nog steeds actief in ontwikkeling is. Ik zal de feedback weer bundelen en doorgeven aan de ontwikkelaars van het platform.


De app iTV (op mijn Android tv) speelt soms twee kanalen tegelijk af. Zelfs als ik de app afsluit en naar Netflix ga blijft er een kanaal in de achtergrond geluid maken. Ik moet dan de complete tv herstarten om ervan af te komen. 

wannee wordt dit eens gefixt het speet al veel

langer.

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic