KPN smart tv app: deze webpagina is niet beschikbaar
Sinds de laatste update van KPN een werk of 3 geleden komt er regelmatig in beeld als ik de kpn itv app aan klik op mijn Samsung Smart: deze webpagina is niet beschikbaar. Zie foto in de bijlage
De ene dag is er niks aan de hand de andere dag komt er deze melding. Opnieuw installeren van de app helpt niet. Mijn tv is bekabeld aangesloten op mijn Experia modem.
Graag advies hoe dit opgelost kan worden, want het is best vervelend en er is geen peil op te trekken.
Bij voorbaat dank.
Bladzijde 1 / 1
Dat is vreemd Hokus. Je ervaart geen problemen met andere apps op de tv? Welk model heb je exact in gebruik?
Hallo Remco,
bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad geen probleem met andere apps.
Bedoel jij welke tv ik heb?
Het is een Samsung model UE49RU8002U.
Het gekke is dat het altijd heeft gewerkt en dat we na de laatste grote update, de eerder gestuurde melding krijgen als we de app openen. Heel af en toe kunnen we wel gewoon in het programma komen.
Groet Joke
Dat is inderdaad wel apart. Blijven andere apps wel werken zodra deze melding in beeld komt?
Deze melding bij Samsung is lange tijd niet op de community voorbij gekomen. Het werkt kennelijk nog steeds niet helemaal stabiel op Samsung vanaf 2020. Op mijn 2019 model gaat het al maanden goed. En via wifi nota bene.
Ik kan het topic (nog) niet vinden waarin het apps team dit behandeld heeft. Is maanden geleden.
Dankjewel Peter voor je reactie. Ik hoop op een oplossing!
Groet Joke
Dat verdomme aanraakscherm. Hele tekst weg. Nogmaals.
Komt regelmatig voor bij Samsung helaas. Vooral met the frame. Na doornemen tig topics: paar minuten stroomloos wil vaak helpen. App normaal afsluiten ook.
Is gewoon de tv ontvanger geen optie?
Ik koppel het in ieder geval even weer intern terug. Wellicht helpen de tips van Peter in de tussentijd of is een ontvanger tijdelijk een alternatief?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.