Skip to main content
Beantwoord

KPN Smart TV app nog niet te vinden in Play Store

• 7 februari 2025
  • 31 reacties
  • 403 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

• Auteur
  • Helper
  • 59 reacties
  • 14 februari 2025
Jasper van KPN schreef:

Onder instellingen staat het bij 'Apparaat instellingen’, daar isa het een schuifje die je aan of uit kunt zetten. Dat kan hierbij een verbetering geven, dus het is wel belangrijk om daar naar te kijken.

Welk model tv je hebt zal op een sticker achterop de tv zelf staan.

Ik ga het proberen, stond uit en nu aan gezet

• Auteur
  • Helper
  • 59 reacties
  • 15 februari 2025
Jasper van KPN schreef:

Onder instellingen staat het bij 'Apparaat instellingen’, daar isa het een schuifje die je aan of uit kunt zetten. Dat kan hierbij een verbetering geven, dus het is wel belangrijk om daar naar te kijken.

Ik heb het geprobeerd,maar het blijft nog steeds hetzelfde.  En de ondertiteling wordt nog aangewerkt?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 16 februari 2025

Is de ondertiteling kleiner dan wanneer je cast vanaf je smartphone bijvoorbeeld? 

Wil je nog je type Cinq TV doorgeven? Op een sticker aan de achterkant van je TV kun je dit vaak vinden. 
Merk je ook positief verschil nu Multimedia Tunneling aan staat?

• Auteur
  • Helper
  • 59 reacties
  • 16 februari 2025
Sanne van KPN schreef:

Is de ondertiteling kleiner dan wanneer je cast vanaf je smartphone bijvoorbeeld? 

Wil je nog je type Cinq TV doorgeven? Op een sticker aan de achterkant van je TV kun je dit vaak vinden. 
Merk je ook positief verschil nu Multimedia Tunneling aan staat?

Zoals aangegeven, geen verandering, is via wifi, niet casten , ondertiteling is veel te klein, er zijn ook meerdere meldingen van gemaakt zie ik in de community, voor mensen die dover zijn of slechtziend is het heel slecht

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • 19 februari 2025

Ik heb echt antwoord nodig op alle vragen die gesteld worden ​@Mirocky. Anders kunnen we dit niet onderzoeken. 

Sanne van KPN schreef:

En

Sanne van KPN schreef:

Graag zie ik de antwoorden tegemoet!

• Auteur
  • Helper
  • 59 reacties
  • 2 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Model is L32G7L  en ondertiteling is nog steeds klein, vult het scherm niet en het probleem met het geluid zoals ook eerder gemeld is ook niet verbeterd helaas

Reageer