Beantwoord
KPN Smart TV app op Apple TV
Ik lees zojuist dat er een KPN Smart TV app beschikbaar is. Eindelijk dus 4k tv kijken direct op je tv zonder dat extra kastje (en afstandsbediening!). Maar ik begrijp dat niet dat KPN deze niet meteen op meerdere platformen lanceert? Nu alleen op Samsung tv's van 2017 en later? Dat is een mega kleine markt. Waarom niet de mediaspelers zoals Apple tv?
De gemiddelde consument wilt gewoon toegang tot alle apps op zijn smart tv/mediaspeler. De telecomproviders zijn zo langzaam met deze ontwikkeling. In de Verenigde Staten bestaat dit al jaren.
Ik wil gewoon alleen een internet abbonement. Geen TV of telefoon abbonement (wie heeft er nog een huistelefoon?!). En daarmee wil ik alles kunnen kijken met 1 afstandsbediening.
De gemiddelde consument wilt gewoon toegang tot alle apps op zijn smart tv/mediaspeler. De telecomproviders zijn zo langzaam met deze ontwikkeling. In de Verenigde Staten bestaat dit al jaren.
Ik wil gewoon alleen een internet abbonement. Geen TV of telefoon abbonement (wie heeft er nog een huistelefoon?!). En daarmee wil ik alles kunnen kijken met 1 afstandsbediening.
Beste antwoord door wjb
zokizo schreef:
Ik moet dan een nieuwe tv gaan kopen, terwijl mijn LG niet eens 5 jaar oud is.
Of ik moet een chromecast kopen en dan met mijn mobiel heel de avond zitten casten.
Welke optie heb ik anders?
Of ik moet een chromecast kopen en dan met mijn mobiel heel de avond zitten casten.
Welke optie heb ik anders?
Gewoon de TV ontvanger met de afstandsbediening van KPN gebruiken voor lineair kijken en Netflix. Kijk je ook nog andere OTT diensten?
zokizo schreef:
Ik durf te wedden dat ik niet de enige ben.
Die zijn er zeer zeker alleen zou het aantal wel eens veel lager kunnen zijn dan dat je lief is.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.