Skip to main content
Beantwoord

KPN smart tv app werkt niet op Denson smart tv

• May 30, 2025
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Heb een gloednieuwe denson 22 inch smart tv en de kpn app is niet compatibel.  Concurrent ziggo heeft het blijkbaar veel beter voor elkaar, want ziggo go installeert vlekkeloos. 

Dit is frustrerend en irritant.  Twijfel nu om de overstap naar ziggo te maken.  Kpn stelt teleur.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik heb deze TV ook nog niet eerder voorbij zien komen, kun je daar meer over vertellen ​@Wmoes?Je zou het ook via de browser kunnen proberen op je tv via TV.KPN.COM

8 reacties

• May 30, 2025

Wat is het precieze type nummer van die tv?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 30, 2025

Ai, helaas weer een merk voor m'n rijtje “niet kunnen inloggen”.

Of kun je de app zelfs niet downloaden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2025

Op het plaatje, achter op de tv, staat het volgende:

DEN22FTVSMART

De kpn app wordt niet aangeboden in de app store. Als ik handmatig opzoek en kies voor installeren, komt de melding: niet compatibel met dit device

• May 30, 2025

Dit is een erg klein scherm. Mag ik vragen waar je hem wilt gebruiken?

Dit lijkt me typische een scherm wat je kunt gebruiken in een caravan of boot. Of in de cabine van een vrachtwagen. Maar de app op de smarttv mag je alleen thuis gebruiken. Dat is ook bij Ziggo zo.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 30, 2025

Mogelijk vind ie de verkeerde app. Want de Android-TV KPN TV+ app is zeker wel compatibel met Android 11. En met Full HD.

Zoek alleen op KPN in de Google Play Store. Of anders op de volledige url com.kpn.kpnandroidtv .

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb deze TV ook nog niet eerder voorbij zien komen, kun je daar meer over vertellen ​@Wmoes?Je zou het ook via de browser kunnen proberen op je tv via TV.KPN.COM

• Nieuwkomer
  • July 13, 2025

Is hier al meer over bekend? Ik heb dezelfde Denson televisie in de caravan, zit in NL op een camping en zoek in de app winkel op KPN of welke variant dan ook. Waar heeft dit mee te maken dat de app niet zichtbaar wordt? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 14, 2025

Hoi ​@RobertS1412 

Zelfs al zou je de app kunnen downloaden, wat overigens wel zou moeten kunnen, dan nog kun je 'm buitenshuis niet gebruiken. 

Hij is alleen mogelijk als vervanging voor een ontvanger thuis. Net als bij Ziggo, Odido en Delta. 

Buitenshuis kun je alleen die in smartphone en tablet gebruiken. En de website http://tv.kpn.com in een laptop. Die laatste kun je met hdmi met een televisie verbinden. 

Zie ook hier

Een app die buitenshuis wel werkt in je televisie is NLziet. Dat is nu de eerste 3 maanden 50% dus mooi voor de vakantie periode. Eerste 2 weken gratis.