Skip to main content
Beantwoord

KPN Soundbox: geluid valt regelmatig weg en is blikkerig

• July 3, 2025
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb de soundbox nu een tijdje maar nu valt mijn geluid deels weg. Meerdere keren per dag valt het geluid deels weg en wordt het zachter en blikkerig. Duurt een minuutje en dan geeft hij weer normaal geluid. Iemand een idee?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@M. Haas! Dat is niet de bedoeling, dus goed dat je je vraag hier stelt. 

Ik ben benieuwd, heb je onze probleemoplosser voor het oplossen van slechten en haperend geluid op je TV al eens doorlopen? 
Met de tips daar is het in de meeste gevallen opgelost.

Zo niet, kun je dan vertellen wat je precies geprobeerd hebt om dit op te lossen en wat de resultaten waren?
Ook hoor ik dan graag hoe je Soundbox aangesloten is op je modem. Rechtstreeks bekabeld of via de wifi bijvoorbeeld? 

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hi ​@M. Haas! Dat is niet de bedoeling, dus goed dat je je vraag hier stelt. 

Ik ben benieuwd, heb je onze probleemoplosser voor het oplossen van slechten en haperend geluid op je TV al eens doorlopen? 
Met de tips daar is het in de meeste gevallen opgelost.

Zo niet, kun je dan vertellen wat je precies geprobeerd hebt om dit op te lossen en wat de resultaten waren?
Ook hoor ik dan graag hoe je Soundbox aangesloten is op je modem. Rechtstreeks bekabeld of via de wifi bijvoorbeeld? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 5, 2025

Ik heb de box gisteren gereset. En tot nu toe gaat het goed. Dus even afwachten of het terug komt. Bedankt voor de reactie.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn! Laat het gerust weten als het geluid toch weer gaat haperen. Dan kijken we verder. 😄