Skip to main content
Vraag

KPN Soundbox vastgelopen kan Android software niet downloaden en wacht op vervangende box

• June 26, 2026
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

De soundbox is vastgeslagen en kan de Android software niet downloaden, omdat het wellicht geïnfecteerd is. 

ik heb contact gehad met kpn, kan niets meer mee gedaan worden. Krijg bericht om een nieuwe box op te sturen, maar nog geen bericht ontvangen. 

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2026

Inderdaad. In dit geval is omruil de enige optie. 

Het verzenden loopt via PostNL. Alleen, die hadden gisteren (26-6) hitte protocol. Alleen verwerken van rouw post. Dat is zaterdag in 4 provincies nog steeds. Limburg, Noord Brabant, Gelderland en Drenthe.

Smart-tv? Je kunt eventueel tv kijken via de app voor smart-tv's. Toestellen met Android-TV en verder Samsung, LG en Loewe. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

@Arnoj8 Heb je al voor de opties "Factory Reset” gekozen? Indien je kan niet navigeren met de power knop op de Box, sluit een USB toetstenboard aan.

• Nieuwkomer
  • June 26, 2026

Bedankt voor jullie reactie.

ik kijk nu even via NLziet, ik krijg de app niet op de smart tv en Apple TV ondersteund kpn niet. Dat gaat zo ook wel even. 

Volgens mij zit er op de b&o soundbox geen usb. Maar ga zeker even kijken of dat lukt anders via de HDMI alleen daar kun je niet mee in een besturingsprogramma denk ik. 

KPN kwam er ook niet uit met een andere oplossing dus er wordt een nieuwe opgestuurd. Al heb ik daar nog bevestiging van. Meerdere kerel iemand gesproken en deze zagen dat er wat mis was gegaan. Hopen dat het nu wel doorgekomen is anders weer even contact. 

Ach de wk valt te volgen wat wil een mens nog meer 😂.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 27, 2026

Volgens mij zit er op de b&o soundbox geen usb.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • June 27, 2026

Inderdaad. In dit geval is omruil de enige optie. 

Het verzenden loopt via PostNL. Alleen, die hadden gisteren (26-6) hitte protocol. Alleen verwerken van rouw post. Dat is zaterdag in 4 provincies nog steeds. Limburg, Noord Brabant, Gelderland en Drenthe.

Smart-tv? Je kunt eventueel tv kijken via de app voor smart-tv's. Toestellen met Android-TV en verder Samsung, LG en Loewe. 

Dat hitte protocol was voor de gewone post dacht ik. Pakketdienst reed wel dacht ik. Mijn ontvanger werd gewoon afgeleverd op het PostNL punt. Ophalen van een pakketje bij 37 graden is op zich wel een uitdaging merkte ik :)

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 27, 2026

Dat hitte protocol was voor de gewone post dacht ik. Pakketdienst reed wel dacht ik.

Gisteren was een pakket van PostNL aangekondigd op onverwachte tijden (tussen 17:00 en 21:00) en toch kwam geen. Vandaag weer een waarschuwing voor hetzelfde pakket

Door het warme weer kan je pakket op een ander moment worden bezorgd dan verwacht. Het bezorgmoment kan afwijken van de informatie in track & trace.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • June 27, 2026

@TDN ja bij mij stond er gisteren in de PostNL dat het zou worden afgeleverd, dezelfde dag  dus..later update , planning naar volgende dag, waar ik op hoopte eigenlijk, maar toch opeens in de middag bericht: pakket is afgeleverd. 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 27, 2026

Ik bekeek het plaatje boven en dit lijkt mij een reset knopje naast de usb aansluiting.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2026

ik krijg de app niet op de smart-tv

De app voor KPN TV is beschikbaar voor Android-TV, Google-TV, Tizen en WebOS. Toestellen vanaf bouwjaar 2017.