Skip to main content
Vraag

KPN steeds duurder

  • June 2, 2020
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Ben ik de enige die vind dat kpn steeds duurder wordt En je steeds minder ervoor terug  krijgt? Alles wordt maar in een extra pakket geduwd.

ik overweeg over te stappen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 2, 2020

Dat gevoel heb ik helemaal niet. Ik ben tevreden met de verhouding prijs/kwaliteit. 


wjb
Wijsgeer
  • June 2, 2020

Alles wordt maar in een extra pakket geduwd.

Wat wordt er dan in een extra pakket geduwd?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @NaomiNova, welkom! Jammer om te lezen dat je dit vind! Wat zou je graag anders zien? We nemen jouw feedback graag mee!