Skip to main content
Sticky

KPN Supervoorspeller: voorspel de wedstrijden van Oranje en win mooie prijzen!

• June 5, 2026
  • 31 reacties
  • 472 keer bekeken
Toon eerste bericht

31 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

10:0?

Ik had voor alle vorige wedstrijden juiste resultaten voorgespeld plus een met juist doelpuntenverschil, maar helaas zijn deze uit het klassement geschrapt. Om de stand 10:0 te voorspellen heb ik een nieuwe account nodig, maar aanmaken lukt het niet (de speler TDN bestaat al) ...

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Dat is wel erg balen en ook een beetje gek. Ik heb intern een vergelijkbare melding voorbij zien komen. Voor zover ik weet, kan dit helaas niet zomaar 1, 2, 3 hersteld worden. Ik ga het voor de zekerheid nog even dubbelchecken.

En een voorspelling van 10-0 voor Nederland tegen Marokko? Ik teken ervoor… 😄

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

En een voorspelling van 10-0 voor Nederland tegen Marokko? Ik teken ervoor… 😄

Ik heb mijn oude mathe-boek uit de zolder gehaald, bij een normale score zou ik een van duizenden zijn. Maar bij de stand 10:0 ben ik zeker de enige, volgens wedkantoren worden voorspellingen met scores hoger dan 6:0 met waarschijnlijkheid van 1/500 berekend, dus mijn winstkans is hoger.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2026

Ik wil mijn Marokkaanse vrienden niet tegen het hoofd stoten. Maar. Na 90 minuten wint Nederland met 2-1. Ik voorspel dus geen verlenging. 

LET OP. In de app doe je een voorspelling op de stand na reguliere speeltijd. 90 minuten dus.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn voorspelling voor Nederland - Marokko is ook 2-1. Eerst een doelpunt van Marokko en daarna 2 van Nederland. 

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb zowaar een punt gehaald met mijn vorige voorspelling, ik ben eigenlijk van de 0 🤣