Skip to main content
Sticky

KPN Supervoorspeller: voorspel de wedstrijden van Oranje en win mooie prijzen!

• June 5, 2026
  • 33 reacties
  • 522 keer bekeken
Toon eerste bericht

33 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

10:0?

Ik had voor alle vorige wedstrijden juiste resultaten voorgespeld plus een met juist doelpuntenverschil, maar helaas zijn deze uit het klassement geschrapt. Om de stand 10:0 te voorspellen heb ik een nieuwe account nodig, maar aanmaken lukt het niet (de speler TDN bestaat al) ...

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Dat is wel erg balen en ook een beetje gek. Ik heb intern een vergelijkbare melding voorbij zien komen. Voor zover ik weet, kan dit helaas niet zomaar 1, 2, 3 hersteld worden. Ik ga het voor de zekerheid nog even dubbelchecken.

En een voorspelling van 10-0 voor Nederland tegen Marokko? Ik teken ervoor… 😄

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

En een voorspelling van 10-0 voor Nederland tegen Marokko? Ik teken ervoor… 😄

Ik heb mijn oude mathe-boek uit de zolder gehaald, bij een normale score zou ik een van duizenden zijn. Maar bij de stand 10:0 ben ik zeker de enige, volgens wedkantoren worden voorspellingen met scores hoger dan 6:0 met waarschijnlijkheid van 1/500 berekend, dus mijn winstkans is hoger.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2026

Ik wil mijn Marokkaanse vrienden niet tegen het hoofd stoten. Maar. Na 90 minuten wint Nederland met 2-1. Ik voorspel dus geen verlenging. 

LET OP. In de app doe je een voorspelling op de stand na reguliere speeltijd. 90 minuten dus.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn voorspelling voor Nederland - Marokko is ook 2-1. Eerst een doelpunt van Marokko en daarna 2 van Nederland. 

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb zowaar een punt gehaald met mijn vorige voorspelling, ik ben eigenlijk van de 0 🤣

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2026

En ook ik had vanochtend al 2-1 ingevuld. 

Forum|alt.badge.img+10

En hoe voorspellen jullie Nederland - Marokko dan? 

Marokko is een hechte vechtploeg in de goede zin van het woord. Nederland zal zich fysiek aan moeten passen aan deze "leeuwen van de Atlas". Uiteindelijk zal de individuele klasse van de Nederlanders ze de overwinning brengen maar makkelijk wordt het zeker niet. Ik zeg 2-2 na 90 minuten en 3-2 voor Nederland na verlenging. Dit houd automatisch een (nog) latertje in maar deze ga ik zeker volledig kijken.