Skip to main content

Ik heb vandaag een extra tv ontvanger besteld maar ik heb maar 3 poorten. Ik heb begrepen dat ik een gratis Switch kan aanvragen. 

Hoe kan ik dat doen? 

Het is inmiddels gelukt om aan te vragen. 


Gratis?

Ik heb de Netgear switch gekocht bij KPN.

 


Gratis waar doe je dat?

 


Je krijgt hem alleen gratis als je aan de voorwaarden voldoet: Experiabox v10a en meer dan 2 tv ontvangers. Anders niet.


Dus niet als je 2 ontvangers hebt?


Och... het aantal switchen wat ik al gekocht heb is niet op 1 hand meer te tellen :wink:


Dus niet als je 2 ontvangers hebt?

Nee.

 


Och... het aantal switchen wat ik al gekocht heb is niet op 1 hand meer te tellen :wink:

Ik krijg al de meest wilde beelden in mijn hoofd wanneer mensen om een gratis Switch miepen, wil niet weten hoe dat er dan uitziet bij het Modem,….  Die gratis switches zijn ook niet alles lijkt me (overigens geen idee welke er momenteel wordt weggegeven) 

Ik heb gewoon de GS108E in de meterkast, 6 poorten bezet, 2 zijn er nog vrij, en één kabeltje loopt nétjes naar het Modem, samen met de DSL, en 220V snoer :sunglasses:


Hmmm... vaag. Ik meende toch echt dat hier nog een andere reactie stond van iemand die hem gekocht had... :thinking:


Och... het aantal switchen wat ik al gekocht heb is niet op 1 hand meer te tellen :wink:

Ik krijg al de meest wilde beelden in mijn hoofd wanneer mensen om een gratis Switch miepen, wil niet weten hoe dat er dan uitziet bij het Modem,….  Die gratis switches zijn ook niet alles lijkt me (overigens geen idee welke er momenteel wordt weggegeven) 

Ik heb gewoon de GS108E in de meterkast, 6 poorten bezet, 2 zijn er nog vrij, en één kabeltje loopt nétjes naar het Modem, samen met de DSL, en 220V snoer :sunglasses:

Je krijgt dan een Netgear GS105E. Dat is dus gewoon een goed ding. 


Hi Carola, en de rest. 

Een gratis switch krijg je wanneer er meer ontvangers aanwezig zijn dan poorten. Ook wanneer je overstapt van de V10 naar de V10A, dit omdat de V10A 1 poort minder heeft. 

Ik vermoed dat 1 van deze 2 opties hier van toepassing is, anders heeft een collega het niet goed gedaan. 

Je krijgt dan een Netgear GS105E. Dat is dus gewoon een goed ding. 

Perfect dingetje inderdaad. :relaxed:

 

Admin edit 26-1-2022: De informatie in dit bericht is verouderd. Je krijgt bij KPN automatisch een gratis netwerkswitch als je een 4e (of meer) tv-ontvanger besteld. In alle overige gevallen dien je, indien nodig, zelf een switch aan te schaffen. Je kunt deze bestellen via onze webshop of via een andere leverancier. Houd er wel rekening mee dat de netwerkswitch voor KPN TV wel IGMP snooping moet ondersteunen.