Wij worden echt al maanden helemaal knettergek van het terugkijken met KPN. Al maanden loopt constant alles vast als we een programma willen terugkijken. Gebeld, zouden een nieuwe tv ontvanger krijgen.
Nooit gekregen. Weer gebeld, was geen notitie van gemaakt, kregen het advies om de andere tv ontvanger van boven te gebruiken en te kijken of dat helpt. Helaas, probleem is nog steeds.
Na 1 minuut kijken loopt het al vast, dan wacht je 4 a 5 minuten, dan gaat hij verder. Na een paar minuten loopt ie weer vast, valt alle wifi weg, ook op de telefoons, en moet ik de tv ontvanger uitzetten. Maar dat lukt dan vervolgens niet meer met de afstandsbediening. Ik moet dan de kabel uit de ontvanger trekken, wachten en weer erin doen. Dan herstart alles weer, maar het probleem blijft.Â
Vervolgens nieuwe software op de de ontvanger gezet, werkt ook niet. Modem diverse malen gereset, ook gereset door KPN op afstand, werkt ook niet. Op advies van KPN vervolgens het wifi kanaal veranderd, werkt ook niet.Â
Modem is de nieuwste van KPN dus daar konden ze niets aan doen. Kpn gaf aan dat het dan aan ons thuisnetwerk(??) zou liggen en ze daar niks aan kunnen doen. Er zou een monteur langs kunnen komen maar dat zou dan op onze eigen kosten zijn??!
We hebben helemaal niets veranderd aan het netwerk sinds we KPN hebben...er zit 1 tv, een pc en 3 telefoons op de wifi.
En gezien de vele forum topics mbt hetzelfde probleem lijkt me dit gewoon een probleem van KPN zelf.Â
Opnames terugkijken lukt wel gewoon. Ook netflix en andere apps doen het gewoon, maar terugkijken, ho maar. Het is echt niet te doen.
​​​Iemand nog meer deze problemen en eventueel een oplossing? Wij betalen ruim 85 euro per maand, kunnen niets terugkijken en worden hier echt knettergek van.Â
De tv ontvanger is trouwens gewoon bekabeld naar de modem. Â