Skip to main content
Beantwoord

KPN terugkijken loopt constant vast

• December 13, 2024
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Heb al weken last dat het terug kijken vast loopt, krijg na aantal minuten kijken fout melding op het scherm en tevens wordt de wifi verbinding in heel het huis verbroken.  Gebeld met klanten service bekend probleem schijnbaar met de nieuwe ontvangers, moet maar gewoon een kabel trekken naar de modem of een wifi versterker aanschaffen van € 61,- . Aangegeven dat rechtstreeks verbinden met modem niet mogelijk is om dat deze te ver van de tv af staat, dan moest ik maar een wifi versterker aanschaffen. Beetje raar dat je als klant extra kosten moet maken omdat hun ontvanger niet goed functioneert, maar hier hadden ze geen boodschap aan.  Jammer dat er verder geen oplossing geboden wordt.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Martijn B. en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt.

Als op alles de wifi wegvalt dan raad ik je allereerst aan om de Wifi Manager door te lopen. Die past de instellingen aan en wie weet gaat het daarna al beter!
Mocht dat niet helpen, neem dan ook onze tips voor het oplossen van slechte en wegvallende wifi door. 

Hopelijk werkt het dan wel goed!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 13, 2024

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

KPN levert alleen de router / modem en de tv ontvanger in bruikleen.

De bekabeling, UTP splitters, WIFI repeaters, etc. komen op eigen kosten (dat is bij de concurrentie van KPN ook zo)

Het beste is altijd met UTP kabels werken. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2024

Hi ​@Martijn B. en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt.

Als op alles de wifi wegvalt dan raad ik je allereerst aan om de Wifi Manager door te lopen. Die past de instellingen aan en wie weet gaat het daarna al beter!
Mocht dat niet helpen, neem dan ook onze tips voor het oplossen van slechte en wegvallende wifi door. 

Hopelijk werkt het dan wel goed!