Skip to main content

Hallo,

Ik heb momenteel een abonnement voor Internet en Mobiel, en ik wil dit nu graag uitbreiden met TV. Echter heb ik niet de behoeft aan extra ontvangers en afstandsbedieningen. In plaats daarvan zou ik graag een CI+ insteekkaart gebruiken om live TV te kijken via DVB-T2, en interactieve TV via de app en tv.kpn.com.

Ik kom er helaas niet uit via de website, ik kan namelijk niet selecteren om geen Interactieve TV ontvanger in bruikleen te nemen, en ik kan ook niet kiezen voor een CI+ insteekkaart in plaats van een Digitenne ontvanger.

Samenvattend is dit dus de wijziging die ik wil maken:

Maar dan *zonder* de Interactieve/Digitenne ontvanger, en *met* een CI+ insteekkaart. Ik heb tevens al een DVB-T(2) antenne aangesloten en kan hiermee al naar de onversleutelde zenders kijken, ik heb dus echt alleen de CI+ insteekkaart nodig.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Hallo @AndrewAmmerlaan ,

Een CI+-module in plaats van een Digitenne-ontvanger kun je het beste morgen vanaf 8.00 regelen via 0800-0402. Eventueel kun je de omruil hier ook op het forum regelen, maar er is hier momenteel een wachttijd van ongeveer vier dagen. 

Bij KPN TV (interactieve TV) krijg je altijd een ontvanger in bruikleen. Je kunt niet kiezen voor nul ontvangers. Zelf heb ik de KPN-TV-ontvanger werkloos op zolder liggen en ik kijk ook TV via het CI+-module in mijn TV. Daarnaast is de app voor KPN TV dan ook beschikbaar. Je moet dus kiezen voor één KPN TV ontvanger en daarnaast het CI+-module voor Digitenne. (Totale kosten 15.64 euro)   


@Noordzee Net gebeld met de klantenservice en we hebben het kunnen oplossen, de insteekkaart is onderweg.

Wel zonde van die Interactieve ontvanger, die heb ik dus niet nodig en die zal dan hier in mijn la lopen verstoffen.Aangezien je op heel veel TVs tegenwoordig de app kan gebruiken is het een beetje raar dat je nog verplicht een aparte ontvanger thuis gestuurd krijgt.