Skip to main content

Mijn aansluiting is behoorlijk rommelig gegaan, maar dankzij de sympathieke KPN-webcare mensen uiteindelijk toch nog goed gekomen. Sinds gisteren ben ik dus een blije glasvezel-klant.

Maar: ik krijg mijn TV+ kastje nog niet aan de praat. Bij het installeren moet ik mijn abonnementsnummer en pincode invoeren. En die lijken niet te werken. Deel van het probleem is dat ik (door eerder genoemde rommeligheid) meerdere contracten van KPN heb ontvangen. Ik heb dus geen idee welk abonnementsnummer nu bij mij hoort. Ik ga er vanuit dat dat het nummer is zoals hij in de MijnKPN-app staat, maar als ik die invul in combinatie met de pincode die ik in diezelfde app heb gekozen, dan krijg ik de melding dat het niet klopt.

Gek genoeg krijg ik bij het wijzigen van de pincode in de MijnKPN app ook geen bevestiging dat dat wijzigen gelukt is, dus misschien gaat er daar iets mis. Kan een KPN'er even meekijken met mij?

 

Edit: interessant genoeg lijkt het, als ik vanaf de desktop op MijnKPN kijk, alsof ik meerdere abonnementen/accounts heb?

 

 

Hi @posttoast, ik denk dat het ‘dubbele’ abonnement dat je ziet in MijnKPN, te maken heeft met het gerommel om je aansluiting goed te krijgen 😬 Kan je 1 van beide zelf verwijderen? Ik heb de juiste ingevuld in het klantnummer vakje van je profiel, dan weet je welke je moet behouden!

Het iTV accountnummer dat bij het correcte klantnummer hoort is degene die eindigt op 034, is dat ook degene die je gebruikt hebt?


Ik heb inmiddels contact gehad met de telefonische klantenservice, die hebben mij een nieuwe pincode gestuurd. Zelf wijzigen werkt overigens nog steeds niet (zou wel handig zijn) en ik zou ook niet weten hoe ik het extra account moet verwijderen.


Ah super dat je in ieder geval een werkende code hebt 😊

Dat van het foutieve klantnummer ga ik intern even achteraan. Als die verwijderd is, zal de rest hopelijk ook weer goed gaan!


Het foutieve klantnummer is nu weg uit je KPN ID @posttoast, je zou nu alleen de juiste moeten zien staan. Zou je voor de zekerheid nog even kunnen controleren of dat ook echt zo is? En of je dan ook dingen kunt wijzigen nu? 


Ha @Maja_ , het is inderdaad gelukt. Ik heb nu nog maar één abonnement staan (wat klopt) en ik kan nu ook zelf mijn pincode wijzigen. Hartelijk dank!


Top! Bedankt dat je nog even terugkoppelt dat alles nu zo werkt als het hoort 😃