Skip to main content

Sinds kort hebben wij kpn tv +, sinds de installatie blijft de melding " verbinding met afstandsbediening kwijt'. Voorbij komen.

Herinstallatie, kastje verplaatsen of zelfs de afstandsbediening bovenop het kpn kastje leggen werken niet.

Ik heb nu een nieuwe afstandsbediening besteld wellicht helpt dit, anders de oude iTV maar terugvragen.

Iemand nog een idee? 

Hi @Jurgen71! Ik lees in je bericht dat je een nieuwe afstandsbediening hebt aangevraagd. Wil je laten weten of daarmee het probleem is opgelost?

Wil je anders eens kijken of de oplossing op de kennisbankpagina over de afstandsbediening staat?


Ja de AB opnieuw koppelen.

Probleem oplossen door een reset van de afstandsbediening: 5 seconden tegelijk op de rode en blauwe knop drukken en vervolgens op de OK-knop.

En anders:

KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community

Werkt dat niet STB resetten achterop gaatje.

suc6


Allen geen effect gehad…

Ik heb nu het kastje op zijn zijkant gezet, 30 cm verplaatst en kennelijk is er nu continu wel verbinding, alleen de batterijstatus ziet hij niet….


Allen geen effect gehad…

Ik heb nu het kastje op zijn zijkant gezet, 30 cm verplaatst en kennelijk is er nu continu wel verbinding, alleen de batterijstatus ziet hij niet….

Toch een 'stoorbron’ bij de plek waar ie stond.