Skip to main content
Vraag

Kpn tv app en webpagina werkt niet in spanje

• August 30, 2026
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Beste KPN,

Ik bevind me momenteel in Spanje en probeer via mijn mobiele telefoon tv te kijken via de KPN TV-app en kpn.com, maar ik loop continu tegen Foutcode 1001 aan.Ik maak gebruik van een prepaid simkaart van Digi Mobil Spanje in een TP-Link M7350 MiFi-router. Hoewel de router handmatig is verbonden met het Movistar-netwerk en de website mylocation.org netjes aangeeft dat mijn IP-adres zich in Spanje bevindt, weigert KPN de stream te starten vanwege een vermeende geografische blokkade.Aangezien dit een legitieme Spaanse provider is binnen de EU, hoort de KPN TV-dienst hier volgens de EU-portabiliteitsregels gewoon te werken. Het lijkt erop dat het IP-bereik van Digi Mobil Spanje ten onrechte door KPN wordt geblokkeerd of gecategoriseerd.Zouden jullie mijn IP-adres kunnen whitelisten of dit issue kunnen doorzetten naar de IT-afdeling/technische dienst om dit IP-bereik te deblokkeren? Ik hoor graag wat jullie nodig hebben (zoals het specifieke IP-adres) om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 30, 2026

Ik denk dat je niet moet willen streamen via prepaid via tv.kpn.com of de app. Zelfs via beeldkwaliteit laag (432P)  is het nog 500 MB per uur.

Dat gaat kapitalen aan mobiele bundels kosten. Die bundels zijn zo op!

En pas op. De app in je mobiel kan niet lager. Dat is sowieso 3 GB per uur (1080P).

Dat gezegd hebbende. In Spanje werkt kpn tv al jaren slecht. En TP-link mifi hebben we op het forum ook geen goede ervaringen mee.

Hoe werkt het via de eigen verbinding van je mobiele telefoon? Dus niet de wifi van de TP-link.

Het kan ook nog zijn dat de provider van de prepaid kaart het blokkeert wegens het data verbruik.