Skip to main content

Goedemiddag,
Kan ik de KPN TV-app ook in de camper downloaden via een Chromecast met GoogleTV.
Ik kreeg een melding dat dit alleen lukt in het thuisnetwerk.
Betekent dit dan dat ik de Chromecast mee naar huis moet nemen, dan de KPN app installeer op de Chromecast en daarna is de app wel te gebruiken in de camper?
Dank voor de antwoorden!

 

Via de Mobiel of tablet moet dat kunnen werken.

Je kan dan casten naar de Chromecast.

Ze moeten wel beide op hetzelfde WIFI netwerk zitten.

En je hebt niet alles via de ITV app van KPN.

 

Op de nieuwe Chromecast met Google TV, weet ik nog niet.

Deze heb ik nog niet.


Beste Joop, dank voor uw reactie. 

Casten van mobiel lukt ook wel. Je kunt op de de Chromecast ook apps installeren (Netflix, Etc.) en daarom mijn vraag of de KPN-iTV app ook te installeren is. 
Waarschijnlijk alleen via het thuisnetwerk. Ik wacht even op een reactie van de KPN moderator. 


KPNiTV voor Android TV (Chromecast) kan je alleen installeren en gebruiken in jouw thuisnetwerk. KPNiTV voor Android kan overal gebruikt worden


Hallo @ghempen en welkom op het forum! 

Er zijn twee verschillende apps beschikbaar. De Smart TV app kan je alleen gebruiken binnen je eigen thuisnetwerk en kan je gebruiken als je tv hier geschikt voor is. Voor op de camping is deze optie dus helaas niet geschikt en krijg je een foutmelding als je de app probeert te gebruiken. De ITV app is wel geschikt voor op de camping, deze app is beschikbaar voor onderweg en als je een Chromecast hebt kan je ook casten naar de tv. Een andere optie is om te kijken via de browser


Beste Liesbeth,

dank voor uw antwoord. Ik heb een aanbieding voor een Teleco smart tv voor de camper. Hierop schijnt de KPN-app te zijn geïnstalleerd. Echter, ik begrijp dus dat deze app alleen thuis is te gebruiken. Ik moet dan dus nog steeds de iTV app streamen via de Chromecast?

Mvg., Gerard


Klopt, als het gaat om de Smart TV app die is geïnstalleerd, dan is deze inderdaad alleen via het thuisnetwerk te gebruiken. Je blijft dan de ITV app gebruiken buitenhuis.