Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app geeft vaag beeld op iPad

• January 6, 2025
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

De kpn app is , zoals ik hier kan lezen, al een tijd veel vager bij ontvangst dan voorheen ( na n update blijkbaar) Bij mij is het echt bagger . Ik gebruik deze app veel op mijn ipad. ( een oude en een hele nieuwe) Er wordt geschreven dat KPN dit zal oplossen???? Maar dit probleem is er al even. Komt dit dus nooit meer goed of is er nog licht aan t eind van de tunnel??? weet iemand dit??? Alvast bedankt. 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond ​@Marijke334! 

Als je de app veel gebruikt, dan is dit ronduit een vervelend probleem. Goed dat je contact met ons opneemt. 

In onze laatste product update over de KPN TV+ app las ik dat er twee meldingen van klanten waren over hetzelfde, maar dat dit inmiddels hersteld zou zijn. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Is het probleem intussen opgelost of heb je nog steeds een wazig beeld?

Graag ontvang ik van jou een update in de product update, zodat we deze kunnen meenemen als feedback richting het TV+ app-team. Als je nog steeds problemen ondervindt, zou ik je willen vragen om de volgende informatie te delen:

• Het type apparaat dat je gebruikt
  • De iOS-versie
  • Of je dit probleem met elke zender ervaart
  • Of je verbonden bent via wifi of mobiel internet

Je vindt de laatste product update hier:

Alvast bedankt voor je reactie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 7, 2025

Goedenavond ​@Marijke334! 

Als je de app veel gebruikt, dan is dit ronduit een vervelend probleem. Goed dat je contact met ons opneemt. 

In onze laatste product update over de KPN TV+ app las ik dat er twee meldingen van klanten waren over hetzelfde, maar dat dit inmiddels hersteld zou zijn. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Is het probleem intussen opgelost of heb je nog steeds een wazig beeld?

Graag ontvang ik van jou een update in de product update, zodat we deze kunnen meenemen als feedback richting het TV+ app-team. Als je nog steeds problemen ondervindt, zou ik je willen vragen om de volgende informatie te delen:

• Het type apparaat dat je gebruikt
  • De iOS-versie
  • Of je dit probleem met elke zender ervaart
  • Of je verbonden bent via wifi of mobiel internet

Je vindt de laatste product update hier:

Alvast bedankt voor je reactie!