Skip to main content

KPN TV app doet het niet op TCL tv, model 

TCL 40S5409A (2024)

alles geprobeerd, opnieuw installeren, geheugen gewist, cauche gewist. Niets werkt…

heb de nieuwste versie van de app, gechecked.

na inlog volledig zwart scherm en dan  hangt boel.

Of, na inloggen komt foutmelding. Login fout, probeer over een paar minuten opnieuw…

Hebben jullie een oplossing voor mij? Ben een beetje radeloos namelijk

update: bij opstarten app gaat de tv in reset modus, start zichzelf opnieuw op…

Ja, er zijn problemen momenteel. Er wordt hard gewerkt aan reparatie, maar dat is nooit eenvoudig. 

En paniek is niet nodig. Gebruik momenteel de meegeleverde ontvanger om voor nu ongestoord tv te kijken. 

Hoi ​@Jan Peters11, welkom op onze community! Zoals Peter al noemt zijn we hier druk mee bezig. Houd vooral de Product updates in de gaten! Product updates | TV+ Smart TV App

@Thomas van KPN bedankt voor de link van de product updates maar helaas is de update, voor mij in ieder geval, niet te downloaden aangezien de PlayStore nog steeds de ‘oude versie’ aanbied die sowieso niet werkt. TCL QLED 32S59K (model 2025).  

Kun je eens kijken of je er met de browser van Google TV wel komt?

Het is Google-TV. Daarop staat ie gewoon in de Play Store. Voor de kpn app moet je daarop wel ingelogd zijn met je Google account. 

Of ga in een browser, bijvoorbeeld laptop, naar onderstaande link. En kies voor downloaden op.…

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.kpnandroidtv&hl=nl

ja hier ook helaas, app start niet, blijft hangen noppes nada model TCL 32S5403 AF (2023)

afgelopen week en gisteren nog geprobeerd.

@Thomas van KPN De nieuwste versie (versie 08.67.04) is inmiddels gedownload, maar het gaat helaas van kwaad naar erger.

De app crasht 7 van de 10 keer. Wanneer de app volledig is geladen, kan ik niet inloggen omdat ik geen keuze kan maken voor de inlogmethode.

Soms lukt het wel om in te loggen, maar zowel het inloggen met e-mailadres/wachtwoord als met abonnementsnummer/pincode werkt dan weer niet. Er verschijnt een foutmelding met de tekst: “Probeer het over een paar minuten nog eens.”

Deze paar minuten zijn inmiddels al ruim twee uur verstreken, zonder enig resultaat.

Reageer