Skip to main content

Op Samsung tv uit 2021 precies hetzelfde. Vreemde is dat het op sommige zenders zoals rtlcrime niet voorkomt. Overige zenders is totaal niet naar te kijken. Of je nou bekabelt of via wifi kijkt maakt niet uit. Overige apps indd geen probleem. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @MMeule! Niet handig dat het TV kijken via de Smart TV app niet goed gaat. 😕

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? 

Zo ja, kun je dan laten weten welke TV je precies hebt? Modelnummer e.d.? 


Al een keer of 5 opnieuw geprobeerd maar resultaat is hetzelfde.

samsung UE40NU7110 4K led tv

 

zie net dat tv zelf al van 2019 op de markt is maar dat mag niks uitmaken.


De app is geschikt voor Samsung TV's uit 2017 en nieuwer, dus dat moet inderdaad niets uitmaken. 

Bedankt! Ik heb een ticket voor je aangemaakt bij onze technische dienst. Zij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op en je krijgt ook een bevestiging + SMS van dit ticket.

Hopelijk hebben zij het snel met je opgelost. Laat je weten hoe het verloopt? 

 


Iemand van KPN aan de lijn gehad maar ik was op dat moment niet thuis. Moest vandaag terug bellen maar wachttijd is steeds half uur of langer.

toch zelf diverse zaken getest naar aanleiding van vragen en testen die ze wilden doen waarvoor ik thuis moest zijn.

  • opnames terug kijken is geen probleem en goed beeld
  • kanaal 74 (rtl crime) geen probleem goed beeld
  • Ned 1,2,3 sbs, veronica enz start in een soort van sd kwaliteit op. Na ongeveer 5 sec zie je dat het logo van de desbetreffende zender scherp wordt en het beeld vervaagt. Echt een soort ghosting en dus niet naar te kijken

zet ik echter vervolgens een zender op pauze voor een sec of 5 en doe dan uitgesteld kijken is het weg en helder beeld.

vanaf dat moment kan ik weer terug gaan naar live tv kijken en is op alle kanalen perfect beeld. Dit blijft dan ook zo.

 

het is net alsof er in de opstart van de app iets niet genoeg tijd krijgt om in te laden waarder dit probleem voorkomt.

geef je de app een sec of 5 de tijd door hem op pauze te zetten is het probleem weg.

 

het is natuurlijk geen oplossing maar mocht je er last van hebben:

  • live tv 5 seconden op pauze zetten
  • kijken of uitgesteld kijken helder beeld geeft
  • schakel weer over naar live tv

Fijn dat ze al zo snel gebeld hebben! Dankjewel ook voor het delen van de resultaten dusverre. 

Je kunt dit het beste telefonisch doorgeven, dan komt het namelijk direct bij de technische dienst uit. Hopelijk is de wachtrij nu minder lang.