Skip to main content

Vraag kan ik in de vernieuwde app de tv gids ook aanpassen? De huidige tv gids vind ik onoverzichtelijk en veels te druk. Ik mis het overzicht. De oude was prettiger in gebruik. Als ik bv elke dag om 22.00uur een programma wilde opnemen dan startte ik op maandagavond om 22.00uur dan ging ik naar optie morgen maar dan stond de gids al op 22.00uur. Nu begint de gids weer op het tijdstip dat het dan daadwerkelijk is. Ik moet dan weer de hele dag door scrollen. Dus a.u.b. maak een optie dat je de tv gids kan aanpassen de huidige of de oude. 

 

Admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Welkom op de community @Katinka1979. Op dit moment is dit de enige manier om de tv gids weer te geven. De wens voor een andere weergave hebben we vaker gezien en is bekend bij de ontwikkelaars. Als dat komt zullen we het laten weten in een Product Update, je kunt dat daarvoor in de gaten houden.


Ik hoop dat de verticale gids alleen op de telefoon terug zal keren en dat een tablet gebruik zal blijven maken van de huidige horizontale gids. Die huidige horizontale gids is mijns inziens veel gebruiksvriendelijker dan de verticale gids waar velen blijkbaar naar terugverlangen. Op een telefoonscherm kan ik me daar nog iets bij voorstellen maar op een iets groter scherm zoals die van een tablet prefereer ik toch echt de huidige horizontale gids. Als ik in de gids ben wil ik graag meerdere zenders rond het huidige tijdstip zien en niet de uitzendingen op één zender met bijbehorende tijden. Ik ben niet geïnteresseerd in wat er over een uur op deze zender uitgezonden wordt maar op welke zender een uitzending binnen nu en laten we zeggen, een half uurtje uitgezonden wordt.


Reageer