Skip to main content

Sinds een aantal dagen werkt de KPN TV+ app niet goed meer. Geen enkele pagina wil laden. Dat houdt in tv kijken, tv gids, opnames en dergelijk allemaal niet te laden. 

Telefoon al geprobeerd te herstarten en de app uitloggen en weer inloggen. Ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niks helpt.

Admin: eigen topic voor aangemaakt

Ik heb precies hetzelfde. app versie: 08.57.01

Ah ja precies dat was het van de screenshots. Alleen bij mij ging werkte het opeens paar uur later weer als normaal. Had er wel paar dagen last van..

Helaas hier al 5 dagen niet, ook op andere telefoon niet. Denk iets met mijn account.

Ja waarschijnlijk wel, of app zelf. Want ik had toen op elk apparaat hetzelfde. Ipad, Android telefoon. 

Ik heb precies hetzelfde. app versie: 08.57.01

Hier precies dezelfde app en zonder problemen. Ervaren jullie dit nog steeds? Stom inkoppertje, maar het verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet? 

Soms wel, soms niet. App verwijderen etc heeft bij mij ook niet geholpen. Nu doet de app het weer

Het is hier vandaag weer feest, de kpn app kan niks meer laden....precies zoals de screenshots hierboven weergeven. 

Gisteren niks aan de hand. 

En sinds vanmiddag werkt de app wel weer naar behoren, pagina's laden weer. 

Waar kan dit aan liggen?

Het kan een glitch zijn geweest, zit je inmiddels ook op versie 08.57.02? En werkt het nog goed?

Reageer