Skip to main content

Wij hebben een goede internet verbinding en kunnen van alles bekijken. De app van KPN loopt niet goed door. 

Opnames terug kijken hapert en loopt niet soepel door. 

Opnames terug kijken zijn niet scherp. 

Live tv kijken krijg je telkens de pauze stand. 

Algemeen bekend probleem, maar wanneer komt er nu een oplossing. 

Hoi @Jeroen Bluiminck, welkom bij de KPN Community.

Gaat het hier over de KPN TV+ app? Het kan soms helpen om de cache te legen. Als dat niet helpt, kijk dan eerst of je de meeste recente update versie hebt. Dat is versie 08.56.00. Als dit ook niet helpt, installeer dan de app opnieuw.

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de snelheid die jij via wifi haalt. Zou je hiervoor een speedtest kunnen doen?

En als laatste nog wat vragen over jouw iPad: Welke softwareversie draait hierop? En hoeveel ruimte heb je nog vrij?

Algemeen bekend probleem, maar wanneer komt er nu een oplossing. 

Het is inderdaad een algemeen bekend probleem waarvoor een oplossing al lange tijd ver te zoeken is. Het issue lijkt zich echt te beperken tot de iOS/iPadOS variant van de TV+ app, de Android variant lijkt hier geen probleem mee te hebben.

Mijns inziens is dit echt een issue waar het developmentteam aandacht aan zou moeten besteden.

We hebben al telefonisch contact gehad met kpn een tijdje geleden. 

App en ipad zijn bijgewerkt en actueel. 

De wifi snelheid gemeten is 700 mb down. 

Alle apps werken goed. 

Viaplay, Ziggo en Netflix kunnen we goed kijken en hebben we geen problemen mee. 

KPN TV+ is gewoon het probleem. 

Helemaal mee eens wjb

Aan de snelheid zal het niet liggen. Ik denk inderdaad ook dat dit eentje is voor het TV team. Daarom wil ik je vragen de onderstaande vragen nog te beantwoorden. Hiermee is het TV team namelijk weer geholpen.

En als laatste nog wat vragen over jouw iPad: Welke softwareversie draait hierop? En hoeveel ruimte heb je nog vrij?

De ipad is net een paar maand oud. 

Versie software is 18.1

Vrije ruimte is 225 GB, voldoende dus. 

Bedankt voor het doorgeven. 🙂 Ik geef het weer door aan het TV team. Ik kan alleen niet beloven dat je er direct iets van merkt.

Reageer