Skip to main content

We hebben een samsung tv die ook WiFi heeft, nu staat er een KPN TV doos op aangesloten via ethernet, indien ik deze er tussenuit haal kan ik dan via KPN Web TV app dan ook gewoon televisie blijven kijken ?

Er staat een Fritz!Box 7385 heel dichtbij.

De beeldkwaliteit, functionaliteit en stabiliteit van de smart-TV app zijn beduidend minder dan die van de TV ontvanger dus weet ik niet of je er verstandig aan doet om alleen via de app televisie te kijken. De smart-TV app is primair bedoeld om op een 2e of 3e televisie te gebruiken en niet om de TV ontvanger te vervangen. Persoonlijk zou ik gewoon de TV ontvanger blijven gebruiken.

 

De smart-TV app kan overigens gewoon via wifi gebruikt worden.


@VinnyG welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat er een app beschikbaar is! Je kan op kennisbank daar alles nalezen over de Smart TV app. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.


Hallo @VinnyG als de modem toch dichtbij staat kun je je tv beter bekabeld aansluiten voor een stabielere verbinding, je zou dan de bestaande kabel kunnen gebruiken die je nu op de tv-decoder van KPN aangesloten hebt of nog een LAN-kabel trekken naar het tv-toestel.